Flashback 1
Eerste schooldag op wonderwolf middelbare school.
Opstaan schatje, je moet naar school. Zegt mijn mama. Ik sta moe op, en klede me aan. Ik deed een zwarte broek met een donker blauw T-shirt en een zwarte trui aan. Ik ontbeet, en poetste mijn tanden. Daarna ging ik met de fiets naar school. Ik deed mijn fiets in het fietsenrek, en ging toen naar de speelplaats. Ik ging naar een groepje meisjes. "Hallo, ik ben Laura." "Hoe noemen jullie?" Vraag ik. Wat boeit jou dat witte. Zei een jongen die aan kwam gelopen. "Ik wil gewoon vrienden worden." "En hoe weet je dat ik een witte wolf ben?" Vraag ik. Dat weet iedereen, niet stoer doen. "Ik doe niet stoer." Zeg ik terug. Hij duwde me op de grond. Ga weg witte. Zei hij boos. Ik liep verdrietig weg. De bel ging, en ik liep naar mijn klas. Ik ging in het midden van het klaslokaal zitten. De les begon, en ik zag vier jongens boos naar me kijken. Na deze lange dag ging ik naar huis. Ik pakte mijn fiets, en wou weg rijden maar die vier jongens kwamen naar me toe gerend. Hoi witte. "Wat moet je." Zei ik boos. We willen ons gewoon komen voor stellen. Ik ben Benjamin, en dit zijn Joep Ties en Adam. We gaan nooit met een witte vrienden worden. Zei Ties boos. "Van welke pack komen jullie?" Vraag ik bang. De blue moon pack. Zei Benjamin met een grijns. En jij komt van de green moon pack he. Zei Ties lachend. Ik knikte bang. Kom is mee witte. Zei Benjamin. "Ik heb ook een naam hoor." Zei ik boos. Kom gewoon mee witte. Ik knikte bang, en liep achter hem aan. Hij duwde me op de grond, en begon me te slagen. "Waar heb ik dit voor verdient." Zei ik boos maar ook bang. We pesten gewoon graag. Onze ouders pesten vroeger graag witte wolven zoals jij. Ties Adam en Joep liepen naar me toe, en begonnen me ook te trappen. Ik beet in Benjamin zijn been. Hij stampte op mijn hoofd. Ik zag alles wazig. Ik liep snel weg, en pakte mijn fiets. Ik wou weg rijden, maar de band was kappot. Ze hebben mijn band kappot gemaakt k*t. Ik zag ze lachen. Ik ging snel af mijn fiets, en liep in vampier snelheid weg. Ik kwam thuis, met blauwe plekken. Mijn ouders vroegen wat er is gebeurd. Ik heb gezecht dat ik gevallen was. Wat eigenlijk best dom was. Waarom zei ik niet de waarheid?Einde van flashback 1.
Doei, ik hoop dat jullie flashback 1 al leuk vonden. Groetjes Huskyzot.
30/08/2019
JE LEEST
Mijn mate is de Alpha
WerewolfHallo ik ben Laura, van de green moon pack. Ik ben 18 jaar. Ik ben half weerwolf half heks en half vampier. Ik ben op mijn 5 jaar gebeten door een vampier. Ik ben zo snel als een vampier, maar ik drink geen mensen bloed. Mijn mama was een heks, en m...