hoofdstuk 29 geïrriteerd

236 24 0
                                    

HOOFDSTUK 29
6 uur in de ochtend.
Ik loop door het bos in mijn wolven vorm.
Het is heerlijk om in mijn wolf door het bos te lopen. Ik loop voor bij een mooie waterval. Lau, gaan we sebiet terug naar Black. Is goed Snow. Na een paar minuten was ik terug thuis. Ik tramformeerde terug, en ging in de zetel zitten.
Jason liep met Luuk naar me toe. Hoi mama. "Hoi schatje." Luuk kwam op mijn schoot zitten, en Jason kwam naast mij zitten. Hoi sweetheart. "Hoi." Hij is zo knap, ik wil hem nu meteen kussen. Ik wil de controle. "Nee." Geef me nu de controle Lau. "Ik zei nee." Grr. Ik zucht. Wat is er? "Ow mmm mijn wolf wilt de controle. Laat haar maar gaan, als er iets gebeurd hou ik haar tegen beloofd. Ik knik nee. "Hoeft niet, ze moet weten wie de baas is." Ow oke dan. Ik wil wel weten wat ze wou doen. Zegt hij met een wenkbrauw opgetrokken. "Je wilt het weten, maar je zal er niet achter komen." Zeg ik met een grijns. Nu kijkt hij me geïrriteerd aan. Ik begon te lachen, net als Luuk. "Hahaha je moest je gezicht is zien." Roepen Luuk en ik tegelijkertijd. Nu keek Jason ons met een meen je dit blik aan. Ik hoor Max Leah en Thomas naar beneden komen. Wat is er hier aan de hand? "Je moest zijn gezicht zien." Roepen Luuk en ik terug tegelijkertijd. Jason keek ze met een geïrriteerde blik aan. En toen begon iedereen te lachen. Hahaha. Hahaha. Hahaha. Na een tijdje gelach te hebben gingen we eten.

Nieuw hoofdstukje.
Groetjes huskyzot.😍😘🤗😜😎
21/09/2019

Mijn mate is de AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu