hoofdstuk 32 Ik ben een monster

231 22 0
                                    

HOOFDSTUK 32
Ik werd terug wakker op de grond tegen de muur. Ik sta op, en ga naar binnen. Ik ging in de zetel zitten naast Leah. Hoi zusje. "Hoi." Wil je een film mee kijken? "Ja, is goed."
Ze zet de film fantastic beasts op.
Is deze film goed?
"Ja, is goed zus." Ze knikte. En toen kwamen Max en Jason er ook bij zitten. Hoi sweetheart. "Hoi Jay." Hij tilde me op, en zette me op zijn schoot. Dat deed Max bij Leah ook.
Hij kust me zacht maar lang op mijn lippen, en ik ging er mee in.
Ik glimlach naar hem, en hij glimlacht terug. En daarna keken we naar de film, ik voelde dat Jason de hele tijd naar mij keek en niet naar de film. Maar tja.
Lau, ik voel me misselijk. Ik ook Snow. Gaan we even naar boven? Is goed.
"Mmm, ik ga even naar de wc." Is goed sweetheart hoor ik Jason nog zegen. Ik loop naar boven, en ging op mijn bed zitten. Ik voel me niet goed. Roept Snowflake terug. Doe rustig Snow, ik voel me ook niet goed.
Laurie, wat was er? Je bent niet naar de wc gegaan. Zegt Jason.
( hoe weet hij dat nou, heeft hij me achtervolgt?) "Laat me gewoon met rust Jason." Ik doe mijn handen voor mijn gezicht, en toen vloog hij tegen de muur. Met grote ogen keek ik naar mijn handen. Ik begon onrustig te ademen.
Wat hebben we gedaan?
Ik doe snel het raam open, en sprong eruit. Ik loop het bos in. Ik spring in een boom, en kijk bang naar mijn handen.
Ik ben een monster.
1 uur later.
Ik loop snel terug naar huis. Hopen dat hij niet gewond is. Daar zaten ze in de zetel. Ik loop snel naar boven naar mijn kamer. Laura hoor ik iemand roepen. Ik loop mijn kamer in, en ga huilend op bed zitten. Jason kwam de kamer in gelopen, en kwam naast me zitten. "Ga weg, ik ben een monster." Je bent geen monster, je bent gewoon speciaal. "Ik ben niet speciaal, ik ben een monster."
Laura, je bent speciaal. Je bent een van de laatste weerwolven die speciale krachten hebben. En je bent ook nog is half weerwolf half heks en half vampier. En je bent een van de laatste witte weerwolven. Je bent speciaal. "Ik ben gevaarlijk." "Ik moet dood." "Je gaat me haten, wie wilt er nu een mate dat een monster is." Je bent geen monster. Hij pakte mijn kin vast, en keek me aan.
"Echt niet?" En als je er een was, maakte het niet uit. Ik blijf van je houden, totdat de dood ons scheid. Ik glimlach. "Sorry, dat ik je pijn heb gedaan." Is niet erg sweetheart. Ik knuffelde hem. Je bent mijn leuke mooie lieve mate. Ik zal geen andere willen. Hij kuste me op mijn mond, en ik ging er mee in.

Nieuw hoofdstukje.
Daag. Groetjes huskyzot.
23/09/2019

Mijn mate is de AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu