Pohled Amy :
Probudila jsem se v nějakém pokoji, kde jsem ležela přivázaná k posteli a nemohla jsem se hýbat. Bolela mě neskutečně hlava. ,,Ahoj babe" ozvalo se od dveří z koupelny, kde stál ten kretén s ručníkem okolo pasu. ,,Pusť mě ty demente !"
On se jen zasměje a jde ke mně. ,,Jsi tak nádherná, když se zlobíš" a pohladí mě po tváři.
,,Naser si" a chtěla jsem ho bouchnout svoji hlavou do té jeho...Jenže mi stačil hlavu stáhnout zpátky za vlasy a začal mi líbat krk. Ihned jsem se začala bránit, řvát a kousat… No to se mu nelíbí ,,Fajn, moc zlobíš kočko" řekne a ucítím bodnutí na krku.
Mezitím ve firmě u Tobiase:
,,Kam ji kurva mohl odvézt ?!" zařve na celou firmu Tobias. Všichni si lámali hlavu s tím kam Sebastián, Martin a spol odvezli Amy, bohužel už přes den neznal nikdo odpověď.
,,Pokud mi ji zabije, co budu dělat ?" špitne Anna a Lottie se k ní přidá. ,,Ona neumře dobře ?!" řekne Alex. Tobias začne utěšovat Annu a Beth zase Lottie. ,,Myslím, že bysme si měli všichni jít odpočinout" řekne Adrian. Všichni mu to jen odkývají a odeberou se k sobě do pokojů. Než Ann zaleze do svého pokoje ve firmě, tak jí Tobias chytne a zatáhne ji k sobě do pokoje. ,,Nenechám tě samotnou" Ann jen sklopí pohled a špitne ,,Děkuji, jsi moc laskavý" Tobias se zasměje ,,Já vím" a Ann se pousměje. ,,Bude ti vadit hodně, když budeme spát spolu v posteli ?" ,,Ehm, jo ?" koukne na něm Ann zle a Tobias jen skloní hlavu, na což se Ann rozesměje ,,Ne, nebude..Nějak to zvládneme" Tobias jen kývne a začne připravovat postel. Ann se mezitím umyje a převlékne do Tobiasova velkého trička, kraťasů a vyjde z koupelny. Tobias se pousměje a zaleze tentokrát on do koupelny, kde udělá to samé, ale vyleze z koupelny jen v kalhotách na spaní ,,Ty si nevezmeš tričko ?" ,,Měl bych ?" Zvedne obočí a lehá si k Anně. ,,Ne" špitne Ann a lehne si na kraj postele. ,,Ty se mě bojíš ? Nebo snad štítíš ?" ozve se ji u ucha. Ann vypískne a spadne na tvrdou zem, přičemž naštvaně zvedne svůj pohled k Tobiasovi ,,Ne nebojím ! A ne neštítím ! Zavrčí a lehne si zpátky. Tobias se jen směje ,,Fajn, dobrou" ,,Dobrou" řekne Ann a oba usínají.
Bohužel takové štěstí nemá Alex, který zůstal v pracovně a pořád usilovně hledal Amy, do které byl tajně zamilovaný a tak trochu si vyčítal, že jí nezachránil před Sebastianem.
Pohled Amy:
Probudila jsem se zase s velkou bolestí, ale na to už jsem si zvykla a konečně jsem nebyla připoutaná… ,,Hlupáci" zavrčím a hned se zvednu.
Na sobě mám potrhané tričko a legíny. "Tak jo Amy, mysli!" řeknu si v hlavě a začne hledat únikovou cestu. No bohužel nic, poté zaostřím a uvidím svůj mobil na stolečku, který byl za sklem. Ihned jsem vzala kovovou židli a hodila ji proti sklu, které se rozbilo. A jelikož to určitě slyšeli, tak musím jednat rychle !
Rozeběhla jsem se a skočila, jenže sem si do ruky zarazila střep. A jak jsem dopadla tak tam dole, kam jsem kurva zrovna dopadla byla řada velkých hřebíků, takže to odsrala moje noha . Zařvala jsem, ale hned jsem vstala a běžela k mobilu, otevřela jsem ho a zapla gps a wi-fi, viděla jsem Alexe aktivního, tak jsem mu napsala "Alexi prosím, pomoc mi" a to bylo poslední, co jsem stihla předtím než se otevřeli dveře, kde se vynořil Martin, hned jak mě uviděl, tak mi dal pěstí ,,Zaplatíš za to, že jsem kvůli tobě seděl v base děvko" prsknul po mě a za vlasy mě táhnul k židli, kam mě přivázal. "Prosím, že to Alex stihnul". Martin totiž ihned ten mobil hodil o zeď.
Z pohledu Alexe:
Jen tak tak jsem jí zachytil ,,Ach, je v Německu" špitnu si a hned sedám samozřejmě i s posilami do našich aut a jedeme do Německa.
,,Kingu šlápni na to !" zavrčím a on jen kývne.
,,Neboj, Amy už pro tebe jedu" asi tak za tři hoďky jsme tam. Vylezeme z auta a jdeme zkontrolovat situaci. Moc mě neuklidní, když uslyším Amy zaječet. ,,Okamžitě do útoku, zabijte všechny co se vám postaví do cesty nelítostně!" zařvu a vykopnu dveře...Hned se začne střílet, střílím ty hajzli mezi oči nebo do srdce. A potom ho spatřím Sebastiana, jak se olizuje s nějakou děvkou.
Chci ho střelit, ale on si dá před sebe tu děvku, která padá mrtvá opodál. Sebastian vstane a utíká, jelikož uslyším Amy zase křičet, tak se vrhnu spíše za ní. Vykopnu dveře a tam spatřím Amy celou od krve a sotva dýchat. Chvilku se peru s tím kreténem Martinem, ale potom uteče a já beru bezbrannou Amy do náručí a beru ji do auta, kde mi ještě těsně předtím, než vyjedeme domů špitne ,,Děkuji". Jen jí dám pusu na čelo a vyrážíme směr domov.~Děkuji za přečtení a komentáře~
😇😇😇
ČTEŠ
F4 Trochu jinak
FanfictionDvě dívky, na pohled obyčejné, ale když se kouknete intenzivněji už tak obyčejné nejsou. Jedno tajemství za druhým, co když se jim do života připletou 4 kluci ? A co když to nebudou jen tak obyčejní kluci ? Láska ? Strach ? Smrt ? To bude na denním...