Konec všeho ?

31 3 0
                                    

Pohled Amy:
S holkama jdeme za ostatníma a pozorně se díváme okolo a jsme připraveni, kdyby na nás někdo zaútočil...Jdeme do skladu a tam jsou všichni svázaný a zase pomlácení a zakrvácení.
Samozřejmě jsou tam ti zlí dementi, co nemají rádi mafiány a spolupracovali s Martinem. ,,Váš velitel je mrtvý" řeknu vítězně. Jenže najednou se zvedne Aria a Bethany a jdou k nim. ,,Vážně ? Tak to jste nám ulehčili práci" ušklíbne se jeden z těch týpků. My jen nevěříčně koukáme. ,,Tak, proto si mě nechala ?!" Zaječí Lottie. ,,Promiň mi to" Beth sklopí hlavu. ,,Buď se přidáte k nám nebo dopadnete jako oni" kývne hlavou ke klukům a pousměje se. ,,Nikdy !" Zaječíme s holkama a vrhneme se na ně. Zase poteče krev, pomyslím si a dám pěstí tomu týpkovi ani nevím jak, ale vběhnou sem i Áďa s Taoem a japoncema a zase nám pomáhají. Jsem zaneprázdněna svým nepřítelem, ale všimnu si jak se Beth rozeběhla před Lottie a o vteřinu později se ozve výstřel a Beth se hroutí k zemi. Lottie zaječí a sveze se k Beth, kde jí říká, že všechno bude v pohodě a pláče. Jelikož nedávám pozor, tak mi můj protivník zabodne nůž do nohy a já zařvu, ale ani to mně nezastaví a já ten nůž vytáhnu a bodnu mu ho do krku, přičemž začne vykašlávat krev a já ho ještě odkopnu někam do háje. Začnu rozvazovat kluky a kluci utíkají ostatním na pomoc. Já jdu za Lottie a Beth, bohužel mě zezadu za vlasy chytne nějakej debil a drží mi nůž u krku, tak mu dupnu na nohu a vyprostím se, tak že s ní hodím o zem, on zavrčí a já ho dodělám, tím že mu třísknu pořádně hlavou o zem. Vidím jak na Ann míří nějaká holka s lukem a tak zaječím, Ann se na mě koukne, ale to už na ní míří šíp, rozeběhnu se, ale bohužel sem moc daleko, šíp už je blízko, jenže v tu chvilku skočí před Ann Tobias a obejme ji, tak že se mu šíp zabodne do ruky, jen zasípal bolestí a Ann okamžitě tu holku střelila mezi oči. Jen se pousměji, ale to už vidím, jak jeden z nich bere Ariu a nožem jí přejede po hrdle, všichni zařveme. Sab se zhroutí k zemi. A já se dívám, jak další člověk umírá. Je mi z toho blbě, začnou se mi dělat mžiky před očima a v tu chvíli ucítím bolest v břiše, kde mám zabodnutý nůž ani nevím, kdo to byl a padám do temnoty. Víte, žiju už ve strachu a nebezpečí dlouho, člověk by si řekl, že už jste na to zvyklí, ale nejste a nikdy nebudete. Proto jsme chtěli s tímhle přestat, jenže stačí, když se vám do života připletou kluci a láska a taky to, že jsou nejobávanější mafiáni a přitom jim zachraňujete zadek vždycky vy. Co můj otec, který za tím stojí taky a co moje matka ? Už se tam asi ani vrátit nechci. Jenže hold vždycky to, co chci já nikdo nebere na vědomí...A tak se probouzím s ostrým světlem v pokoji, s nemocničním smradem a pípáním. ,,Zlato už jsi vzhůru ?" Seb vstane a dá mi pusu na čelo. ,,Tak moc jsem se bál, že tě ztratím." Měl skleněné oči. ,,Promiň mi to" špitnu a on mě políbí. ,,Není co" ,,Ale je, nechtěla jsem se vzbudit" špitnu. ,,Chápu tě, ale spolu to zvládnem" Jen mu kývnu a zase usnu. Vzbudím se a je u mě Lottie s Ann ,,Ahoj" Špitnou a oni začnou plakat a objímat mě. ,,Co se stalo ?" ,,Řeknu ti to."
,,Když jsi omdlela rozeběhl se k tobě Seb a pustil se do tvého otce, ano byl to tvůj otec. Jenže oni byli furt v přesile, když už jsme to chtěli vzdát, tak tam přišla tvoje máma s policií a záchrankou, kteří odvezli ty, co byli zraněny, bohužel to Beth s Ariou nepřežili a u tebe bylo štěstí, že tě bodl do boku" dořekne Ann a já začnou plakat a obejmu je. ,,Teď už to bude v pohodě" ,,Bude, protože se kluci vzdali postu mafie a předali ji lidem, co tam nabírali a chtějí tam zůstat" řekne Lottie. ,,A teď budeme odpočívat a potom zkusí být kpop idolové." Jen s úsměvem kývnu. Holky odejdou a přijde za mnou doktor ,,Slečno Forks, vaše výsledky jsou výborné, ale ještě něco vám musím říci..."

~Takže chci zase moc poděkovat za to, že to vůbec čtete a moc si toho vážím! A taky tak za dvě možná jednu kapitolu bude konec, ještě uvidím😂 ~

~Tady je Bethany(Victoria Justice) a Aria(Lucy Hale)~

~Tady je Bethany(Victoria Justice) a Aria(Lucy Hale)~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
F4 Trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat