Box a překvápko ?

34 3 0
                                    

Když na mě Seb ten notebook otočil, tak jsem nemohla uvěřit svým očím, byl tam totiž můj otec a Martin, který furt žil...Bohužel tam otec nebyl sám, ale byla tam dokonce i matka. ,,Zjistil jsem, že jste celou dobu byli u pěstounů." ,,To není možné" vydechnu. ,,Myslela jsem si, že to jsou hrozný rodičové a oni přitom nejsou ani naši !" Zavrčím a Seb si mě přitáhne do objetí. ,,Musíme to už všechno ukončit." Zašeptám a taky ho obejmu.
Pohled Lottie: Byli jsme s Bethany venku a koukali spolu v objetí na hvězdy, bylo to dokonalé. ,,Jsem šťastná, že tě mám Beth." A políbím jí. Chvilku si vyměňujeme sladké polibky a poté ucítím bodnutí do krku. Probudím se celá zpocená a kouknu na čas. Jelikož je 3:15 tak vstanu a jdu se kouknout do ledničky. Koukám a přemýšlím, co si dám. Nakonec si vezmu zmrzku a když zavřu mrazák, tak se málem počůrám, protože tam stojí Taeyong, opřený o futra. ,,Pane bože ! Málem jsem umřela ! Paboo !" Zamračím se na něj ,,Promiň" řekne s omluvným pohledem. ,,Nemůžeš spát ?" Já jen kývnu. ,,Proč pak ?" Špitne a vezme si lžíci, se kterou si jde ke mě sednout a nabere si taky zmrzku. ,,Rozešli jsme se s Beth a mě se o tom furt zdají sny" Špitnu. ,,Vždyť si říkala, že jste se jen pohádali ?" ,,No asi kolem deváté mi poslala sms, ve které bylo rozcházím se s tebou, už to víc nedávám, mám tě ráda pouze jako svoji sestru, promiň...Ale asi je to tak lepší" Pousměji se. ,,Určitě" Mrkne po mě a chytne mě za ruce. Jen koukám a než se nadám, tak mi Taeyong namíří zmrzkou na lžíci k puse, otevřu tedy pusu a nechám, aby mě Taeyong krmil. Chvilku spolu kecáme a smějeme se. Ani si neuvědomíme, že už je pět hodin ráno a tak se oba vydáme do mého pokoje ,,Zůstaneš tu prosím se mnou ?" špitnu a Taeyong jen přikývne a lehne si vedle mě.
Pohled Seba:
Vzbudím se dřív než Amy a jelikož je nehorázně roztomilá, tak se na ní koukám a culím se. Nejdřív ji jemně přejedu palcem po rtu a poté po nosu. Ani si nevšimnu, že se na mě s úsměvem dívá, usměji se tedy taky. ,,Dobré ráno" řekneme si oba navzájem a zasmějem se tomu. ,,Moc mě mrzí, že jsem ti ublížil sweetie" špitnu ji a dám jí polibek do vlasů. "Co bylo to bylo, teď jsme tady a já vím ,že mě miluješ a já tebe" A dám mu pusu. ,,Jdu si zacvičit s Alexem, takže máš volnou koupelnu." Jen kývnu a jdu tedy do koupelny, kde se dám do pořádku a na chodbě se srazím s Ann. ,,Měla by ses kouknout s kým spí Lottie" Jen na ní koukám a po chvilce nakouknu do pokoje Lottie, která spí v objetí s Taeyongem. Začnu se nad nimi rozplývat, jsou tak kawaii. Jen pokroutím hlavou a jdeme s Ann do kuchyně. ,,Kluci posilujou."Řeknu a v tu chvíli se na sebe všichni koukneme a rozběhneme se do tý posilovny, kde cvičí kluci. Jelikož uvidím Alexe boxovat se Sebem, tak si doběhnu pro sportovní oblečení, obvážu si ruce a nasadil si boxerské rukavice a začnu se culit. Jdeme mu dát lekcičku, zlomyslně se usměji a jdu do posilky. Holky mi uhýbají a slyším Ann já říká ,,A kurva". ,,Alexi ?" Zařvu. Alex se tedy otočí a když mě uvidí, začne kroutit hlavou jakože ani náhodou s tebou nebudu boxovat. Jen se zaculím.
,,Ale budeš" Seb se začne smát a ukáže Alexovi ať si poslouží. Tobias, ale nechce zůstat pozadu a vezme si Ann bokem, kde s ní procvičuje boj s noži. Jdu tedy do ringu a stoupnu si naproti Alexovi, Seb radši uteče a ještě předtím řekne ,,Buď mírná sweetie". Já jen kývnu. Alex teda zaútočí jako první, ale já mu uhybám. Nakonec si tedy dáme přátelský zápas a potom jdeme všichni do sprchy, taky si všimnu, že holky po mě hází takové ty zvláštní pohledy alá dneska večer se něco stane. Vylezu jen v ručníku a jelikož jsem si nevzala oblečení, jdu tedy pro oblečení do skříně, když se otočím tak se hrozně leknu ,protože na posteli sedí...

F4 Trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat