Ztracený Mobil ?

129 7 0
                                    

Pohled Anny :

S Amy jsme se tedy rozešli ona šla na střechu a já do tý božský obří knihovny. Opatrně vejdu a s otevřenou pusou koukám na tu dokonalost. ,,To se ti tak líbím ?" ozve se u mě. Kouknu komu hlas patří a tam ten jeden z F4. ,,Ehm, ne obdivuji tu knihovnu, je boží" ,,Takže ráda čteš?" ,,Ano" ,,Taky rád čtu" Jen zvednu obočí a koukám na něj. ,,To má být flirtování ?" ,,Ber to jak chceš" Usměje se. Když se tak na něj kouknu není hnusný, je vlastně dokonalejší než ta knihovna. ,,Jsem Adrian a ty jsi ?" ,,Anna" ,,Krásné to jméno pro krásnou dívku" uculí se. ,,Ani ne" ušklíbnu se. ,,Už musím, ráda jsem tě poznala Adriane" a odcházím. Samozřejmě to bych nebyla já, kdybych nenarazila do těch prosklených dveří. To způsobí, že hned zrudnu a tak přidám a doslova vylítnu z knihovny a za sebou slyším smích Adriana...Má nádherný smích, špitnu si v hlavě.
Jdu tedy už normálně a naproti mě si to razí Amy.
Přijde ke mě ,,Pojedem domů?"
,,Radši jo"
Dorazíme domů a obě si jdeme pro něco k snědku a k televizi.
Ann si vezme mobil a prohlíží si sociální sítě s asiaty. A já si dojdu pro mobil do kabelky, ale on tam není. ,,Agrh" zaúpím, nechala jsem si ho na střeše na škole, super. Mám v něm všechno. Najednou se ozve Ann z obýváků ,,Ty demente proč mi voláš?" zamračím se a rozběhnu se tam a skočím po Ann a rychle to zvednu ,,Okamžitě mi vrať můj mobil ty parchante!" Zavrčím.
,,Ale čiči klídek" uchechtne se ten blb ,,Sebastiane vrať mi můj mobil!" ,,Fájn, přijď si pro něj zítra před vyučováním na střechu okey?" ,,Fajn" ,,Dobrou noc Amy" Nestihnou už nic říct, protože to típnul. Ann na mě kouká pohledem alá co jsi mi neřekla ty mrcho. A tak z ní slezu a vše jí řeknu a ona mě zase o ty knihovně. Když to dořekla smála jsem se tak až jsem spadla ze sedačky. Chvilku jsme koukali na telku a potom jsme šli obě si dát vanu, vyčistit si zuby a šli jsme si lehnout. Miluju výhled na noční město, vždy mě to uklidní. S tím pocitem usínám.

Z pohledu Ann:
Ležím v posteli a né usnout, pípne mi mobil, tak se k němu natáhnu a tam, že si mě chce přidat Adrian do přátel a začal mě i sledovat na ig, chvilku váhám, ale potom mu to vše potvrdím. Poslední co vidím než usnu je dobrou noc princezno.
Ráno jsme se obě vzbudili a udělali jsme ranní hygienu a dali si ke snídani palačinky ,,Budem muset na nákup po škole" oznámín Ann ,,Taky pojedu svým autem a dřív, musím za tím Sebem" Ann jen kývne. Dojím to, jdu pro svého miláčka a jedu směr škola.

F4 Trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat