Capitolul 14

182 12 3
                                    

Atenție conținut cu tenta xxx.

Evelina

În viata mea nu am crezut ca pot simți asa ceva, bărbatul asta ma înnebunește, cum sa ma excite în asa hal într-un restaurant și crede ca mai ajung pana acasă, cât timp a fost atent la nota de plata i-am pregătit o surpriza, ma provoacă la nebuni, dacă pana acum a avut o viata monotona o sa ii arat eu nebuniile vieți.
După ce i-am dat chiloți mei ma privește uimit dar pot vedea umflatura din pantaloni sai.
-Fute-ma Christian!
II șoptesc când ma apropi de el și imi cobor mana pe umflatura lui.
-Ev..
Abia reușește sa mai vorbească de excitat, gemea înfundat.
-Hai în spate..
Il aud abia șoptind și zâmbesc.
Avea geamurile fumuri și asta era bine chiar dacă era noapte, niciodată nu poți fii sigur când faci sex într-o mașină ca nu te vede cineva.
Imi desface picioarele și începe sa pună în practica tot ce mi-a spus în restaurant.
Limba lui făcea minuni, îmi pun picioarele după gatul lui și ma las prada excitatie și fanteziilor.
Mi-am imaginat cei drept cu ar fii un sex oral dar nu se compara cu realitatea.
O mulțime de sentimente amestecate cu de toate.
Prind mai mult curaj și îl împing sa se așeze și este rândul meu să-l satisfac.
Încă cu mana pe spatele meu gol începe sa își lase pasiunea și plăcerea sa iasă.
-Doamne, iubito...
Gemetele lui îmi arata ca fac o treaba buna pentru prima data, încep sa gem și eu în timp ce îl gust și dintr-o data ma trezesc peste el și urmează cel mai sălbatic si tot odată tandra partida de amor pe care am avut-o în viata mea.

Christian

-Buna dimineața iubito!
O sărut când se așează lângă mine pe canapea și privirea ei cade pe îngeraș și bona care se jucau pe covor.
-Buna dimineața, Mery îmi poți aduce o cafea tare te rog, cum ai dormit?
Ma privește zâmbind diserecta după ce vorbește cu Mery.
-Foarte bine, dar tu, Eva?
O întreb făcând apropo la noaptea care tocmai a trecut și punând mult accent pe numele ei.
-Hmm, sunt obosita.
O mușc ușor de umăr și ii zambesc.
-Îngeraș, ce faci, vino la mine, vino ca te mănânc!
Imi plăcea imaginea din fata mea, femeia pe care o iubesc și fetita mea împreună.
-Mergem afara mai târziu, spune-mi fluturas!
Fetita e tare fericita în preajma ei și ma bucur enorm sa le vad asa.
-Evelina, cafeaua ta scumpo!
O aud pe Mery spunând, o lasă jos pe ceea mica și se așează lângă mine.
-Ce planuri ai azi?
O aud cum ma întreabă și îmi pun o mana pe talia ei.
-Trebui sa plec într-un alt oraș azi pentru o întâlnire cu alti polițiști în domeniul meu dar nu o sa întârzi mult.
-Și eu am ceva treaba cu Zara în dimineața asta dar după sunt libera.
Ma anunta în timp ce își termina cafeaua.

Evelina
-Doamne ești salvarea mea fata!
O îmbracisez pe Zara când ii aud ideile în legătură și fratele meu.
-Sper sa nu te superi dacă o sa fie nesimțit, asa e el, un prost.
Ii spun amuzanta.
Am decis ca pentru început sa stea împreună cu Zara la mine în casa și ii vom spune ca eu locuiesc lângă spital ca să fiu aproape, sper sa se termine bine toate minciunile astea.

***
-OK, e deja 4 trebui sa plec copii, sper sa aveți grija Zara.
Mi-am petrecut toată ziua cu ei, a fost plăcut să-mi revăd fratele, chiar îmi era dor de el.
-Stai liniștită mami, o sa fiu cuminte.
Începe sa ma tachineze și plec înainte sa ma enerveze prea mult.
Iau un taxi si imediat ajung acasă unde se pare ca iubitul meu deja a ajuns.
Întru și o vad pe bona pe canapea semn ca ceea mica doarme sau e cu tatăl ei, o salut și merg direct în dormitor.
-Hei!
Il vad cu laptopul în brate și un pahar de coniac.
-Iubito!
Ma apropi de el și îl sarut tandru, vinovăția imediat se face prezenta, nu îmi place deloc ca ma ascund, urăsc sa mint și mai ales pe el.
-Ai venit devreme.
Ii spun când lasă laptop-ul jos și ma ia în brate.
-Ți-am promis, nu?
Imi zâmbește cald și ma simt perfect în bratele lui.
-Eu, am întârziat un pic Zara a avut niște probleme și a vrut sa se descarce puțin.
Ma ridic și evit să-l privesc, ma urăsc ca fac asta dar ce pot sa fac, îmi iubesc fratele și nu pot sa risc sa facă pușcărie și în al doilea rand nu știu cum va reacționa Christian dacă ar afla, unde mai pun ca dacă afla frati-miu despre adevărată mea viata cred ca as muri.
-Mergem la plimbare cu Lara?
Il întreb vrând sa schimb subiectul.
-Da, cum se trezește mergem în parc.
Ii simt mâinile pe soldurile mele ai respirația calda în ceafa.
-Mai înnebunit aseară.
Imi șoptește sexi și deja fiori mei sunt în picioare.
-Ce ți-a plăcut cel mai mult?
Il tachinez deși știam răspunsul.
-Buzele tale...

Dragoste neprevăzutăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum