Conținut pentru adulți!
Christian
După ce m-am jucat cu micuța mea care pe zi ce trece, creste și învață lucruri noii, mănânc ceva repede și ma urc în pat.
Diseară vreau sa o duc pe Eva la un restaurant cu specific italian.
Sunt între vis și realitate și simt cum cineva îmi lasă mici pupici pe toată fata, cu dificultate îmi deschid foarte puțin ochii și o vad pe femeia ce o iubesc.
-Am venit Christian!
Zâmbesc când ii aud vocea și o trag în pat cu mine.
-Mmm, asa vreau sa ma trezesc mereu.
Ii spun somnoros în timp ce ma cuibăresc lângă ea.
-Somnorosul meu!
Incepe sa ma alinte și sa ma ciupească.
-Mai vreau.
Ii spun printre sărutări și zâmbete.
-Ce mai vrei?
-Sa ma alinți și sa ma iubești!
Ador sa ma comport asa dar și mai mult cu reacționează ea.
-Știi ca te iubesc mult!
-Nu, nu știu...
Incep sa o tachinez și sa o gadil, ii iubesc comportamentul de copil și rasul la fel.
-Eu sunt ceea care nu știe pentru ca nu te aud niciodată spunând..
-Cum nu ma auzi, ia vino aici..
Încep sa o sărut și sa o strâng în brate..
-Te iubesc, te iubesc, te iubesc la infinit iubito!!!
-Eu te iubesc dincolo de infinit.
Imi scoate limba și fuge în baie, aud cum da drumul la apa și e clar ca ma așteaptă lângă ea.
Deja o vad cum sta sub dus și profita de picăturile de apa, scap repede de haine și ma alături ei.
-Se întoarce cu fata la mine și fara cuvinte ma prinde într-un joc periculos, ma săruta atât de pasional și excitată.
Imi așez mâinile pe fesele ei și le strâng ușor, era o atmosfera atât de intima și erotica tot odată.
-Christian... Ahh...te vreau...
Geme și ma înnebunește dar nu am de gând sa ma opresc, cobor cu mana pe zona ei intima și ii despart ușor picioarele, o împing ușor de peretele din sticla și încep sa o excit.
Fac mici cerculețe și gemete ei sunt din ce în ce mai intense.
Isi arcuieste spatele iar eu ii urmăresc fiecare senzație pe care o ore, o întorc cu spatele și ii lipesc sâni de sticla aburita, ma excita fiecare mișcare a ei și o pătrund, fac mișcări lente dar adânci.
-Te joci cu focul!
II șoptesc pervers.
-Ador jocul asta!
O mușc de umar în urma răspunsului ei și încep sa i-o trag cum nu am mai făcut-o pana acum.***
-Și nu am apucat sa vorbim prea mult de trecutul tău Eve, de relațiile tale?
Nu știu ce mi-a venit sa o întreb dar sunt curios iar ea ma privește mirata.
-Ce vrei sa știi?
Ma întreabă după ce termina de mâncat și ultima furculița de paste.
-Cate relatii ai avut înainte?
O priveam serios și tot odată o sorbeam din priviri.
-Relati sexuale?
Ma întreabă cu un mic zâmbet, e deșteaptă știe exact unde bat, clatin în semn de da și aștept.
-Pai nu am avut prea multe, am avut doua relatii mai serioase sa le spun dar nimic de foarte lunga durata, nu puneam prea mult preț iubire și lucruri din astea, nu am fost îndrăgostită niciodată pana acum, m-am simțit atrasa doar fizic pe moment dar după câteva săptămâni totul dispărea.
Sunt un pic gelos normal, numai gândul ca a atins-o altcineva ma face sa ma enervez dar e trecutul ei și nu are importanta.
-Am înțeles, eram curios, și prima data când ai făcut-o?
-Serios, chiar vrei sa știi tot?!
Ma întreba râzând și ii spun ca da.
-Pai sa întâmplat pe la 18 ani, cu un tip din facultate, nu a fost nimic wow, atât, dar tu domnul,, vreau sa știu tot,, tu ce trecut ai?!
Iau o gura de vin și ii zâmbesc.
-Și eu am avut câteva femei înainte de fosta soție, dar dupa ce am întâlnit-o m-am cumințit și am vrut sa fiu doar cu ea, e adevărat ca nu erau toate roz, nu ii plăcea meseria mea, am vrut sa renunț de câteva ori pentru ea, nu ii plăcea sa întârzii avea câteva fixatii ale ei sa spun asa...
-Dar în pat?
-In pat era bine, nu perfect dar nu am înșelat-o niciodată.
Ne mai priveam din când în când si câte un zâmbet ne mai scăpa.
-Și ce înseamnă pentru tine perfect?
Ma bucur ca era curioasa.
-Adică poziți noii, locuri de exemplu 5 ani am făcut sex numai în dormitor și nu erau prea multe poziți adevărul este ca nu era deloc activa pe partea asta dar ma repet nu ma interesa.
-Ai vreo fantezie Christian?
Întrebarea ei ma uimește, chiar vrea sa știe totul și ea.
-Am.
Ma apropi mai mult de ea și încep să-mi iau revanșa de la jocul ei de sub dus.
Ma privea cu coada ochiului și simteam cum inima începea să-i bata.
-Cand ajungem acasă o să-mi desfac cureaua și o să-ți leg mâinile de pat, o să-ți rup chiloți și o sa te gust si mușc ca un nebun.
În timp ce ii spun toate cuvintele astea urc cu mana pe piciorul ei și ma asigur ca nu ne vede nimeni.
-O sa te ling Eva pana o sa fii toată uda și nerăbdătoare sa ți-o trag.
Ii șoptesc usor și constat ca iubita mea a ramas fara cuvinte.
-O sa ma plimb cu vârful limbi exact cum fac cu degetul acum iubito...
O ating prin materialul chiloților și își pune mana la ochii, încercând sa se concentreze sa nu se dea de gol.
-Mergem iubito? Știu ca te-ai excitant și udat iubito.
Nu poate sa mai spună nimic, plătesc și când ajungem în parcarea prost luminata, se urca în mașină și în mana îmi pune chiloți ei!
-Fute-ma Christian!
CITEȘTI
Dragoste neprevăzută
RomanceEvelina Robinson este o tânără de 25 de ani, matura, deșteaptă și independenta, de o saptamana sa mutat în Australia, Sydney pentru o noua viata, însă la scurt timp se va lovi de socul vieți ei, viata ei se ca schimba total, inima și zâmbetul se vor...