1

1.6K 56 1
                                    

-De ce?Cu ce ti-am gresit?!

-Taci!

-Yuyan de ce imi faci asta?

-De ce?E evident.Nu-i asa Ziluo dragule?

-Ziluo...?

Nu se poate asta nu se poate intampla!Suntem cei mai buni prieteni!Cum Yuyan a putut sa ma insele cu el?!Cum el ma putut trada?!Acum inteleg...mesajele ca intarzie...nu raspunde la telefon noaptea...Yuyan si Ziluo au facut-o pe la spatele meu.Si uitema acum legat si pus in casa mea care arde unde sunt plin de sange.

-Oh!Si bietul baietel Ming...tsk tsk tsk saracutul nici nu a apucat sa iti spuna cine la omorat si cine ia procesat accidentul ca si a murit pe patul de spital.

Ming...copilasul meu...

-T-tu!Ce i-ai facut?!

-Pai dupa ce mi-a auzit planul,fiind un obstacol normal ca a trebuit sa il elimin.Asa ca bye bye de pe acoperis.

Ming....copilul meu...daca as fi stiut,daca am fi stiut.Lacrimile mi-au brazdat fata acum indurerata,de ceea ce tocmai am auzit.Ming era copilul meu pretios.Yuyan si eu eram casatoriti de 3 ani.Prima mea sotie a murit la nasterea lui,deoarece nu a mai putut rezista.Ming semana exact ca mama lui,parul brunet si ochii negri,cu o fire dragalasa de il puteai compara cu un mic iepuras.Ceea ce avea de la mine deocamdata pana sa se dezvolte era alunita mea de langa ochiul drept.

-Pacat!

Am tresarit la vocea lui Ziluo.

-Acum vei plati pentru ce mi-ai facut!Vei muri!

-C-Ce...

N-am mai apucat sa spun ceva ca o durere in piept ma facut sa cad jos.Am fost impuscat,iar flacarile se extindeau in timp ce ei ieseau tinandu-se in brate.Cu ce l-am tradat?Ce am putut sa ii fac?

-Ming....

Nu pot muri!Nu asa!Ming scumpul meu baiat,tata isi va lua revanșa promit solemn!!!

Ochii mi s-au inchis lasandu-ma prada intunericului.

Revenge (revanșă)

Mi-am deschis ochii fiind buimac de ceea ce sa intamplat.N-am murit?!Cum se poate?Dar....imaginile imi veneau in cap una cate una,cuvant dupa cuvant,privire dupa privire si miscari dupa miscari.Yuyan...Ziluo...veti plati!!!

-Young master!

Am tresarit la vocea groasa a unei persoane care a intrat in camera.Camera?Ma uit in jur si era camera mea...dar arata ca inainte de casatoria mea cu Yuyan.

-Luhan ce sa intamplat?

Era majordomul meu care mereu mia fost alaturi.

-Ati avut un accident domnule.Ati stat in coma 3 ani.

-3 ani?!

3 ani?Cum se poate?!

-Junseo!

Am auzit un strigat de fata din pragul usii ramand uimit vazandu-i pe Yuyan si Ziluo uitandu-se socati la mine.Arata ca si acum 8 ani.Stai!Am scos perfuzia din mana si am sarit din pat mergand spre oglinda.

-Young master!

-Junseo!

Am 18 ani?!Serios?!Cum naiba?!

-Tati...

Am ramas stana de piatra cand am auzit vocea suaga a lui Ming.M-am intors instant vazandu-l axact la fel dar mai micut.Asae!Prima mea sotie...mama ne-a aranjat casatoria,dar pana la urma se pare ca ne-am indragostit.Am fugit plangand la el imbratisandu-l strans.Plansul meu era unul zgomotos facandul si pe Ming sa planga.

-Tati...nu plânge.Daca tati plânge,atunci si Ming o face.

La 18 ani ai mei copilul meu are doar 3 ani.Fosta sotie fiind cu 2 ani mai mare ca mine.

-Junseo...

Yuyan a vrut sa ma atinga,dar atunci mi-am amintit.In prima viata ea ma ajutat spunand ca vrea sa ramana cu mine,normal dormind o saptamana in continuu afland ca ea va fi sotia mea.Am impins-o facand-o sa fie surprinsa.

-Nu ma atinge,ma dezgusti.

-Junseo dar ai spus ca ma placi.

-Scuze am gresit persoana.Cum as putea placea o femeie care are interese personale?

Atunci...

My revenge (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum