-Baieti?Ora!
Si-au marit ochii luand-o la fuga lasandu-ma singur.
-Bine ca fugiti si uitati de mine.
Spun si o iau la pas,deoarece prosti au uitat de mine.
-AM UITAT DE JUNSEO!
Am tresarit cand am auzit numele meu fiind strigat,iar un Juho iesind ca fulgerul dintr-o clasa ,era sa ma imboarde din nou pentru a doua oara in doar cateva minute.
-S-scuze.Acum,haide!
Ma tras dupa el pana la o clasa pe care scria 3-12 (anul 3-sala 12).
-Scuzati de reactia mea domnule.
-E oke Juho.Macar ai adus elevul.
Am iesit din spatele lui,iar lumea a inceput sa susoteasca.O mare de agitatie nu imi dadea pace.Fata de atunci,acum sunt unii pe care nu ii cunosc.S-a schimbat ceva de cand am trecut in alta viata.Dar ei is in plus,restul sunt aici.
-Te rog sa te prezinti,deoarece sunt unii noi si nu stiu cine esti,poate au auzit doar ce se spune prin scoala.Ma bucur ca ti-ai revenit,imi pare rau de ce sa intamplat.
-E in r-regula...
De ce sunt asa timid?!
-E putin ciudat,deobicei nu esti timid.
-Cred ca e o schimbare fapt ca am stat 3 ani.
-Posibil.Dar cred ca trebuie sa o iei usor,iar ca sa stii ce ai pierdut,unde nu intelegi cei doi intarziati te vor ajuta.
M-am intors cu fata spre clasa spunand.
-Numele meu este Min Junseo...
-Te poti aseza cu Juho.
Am mers cu el spre banca lui,eu asezandu-ma la geam.Unii se mai uitau la mine cu interes,altii susoteau.Imi las capul pe banca deoarece sunt obosit,ori e de vina ca am stat atata timp in pat fara miscare?Nu imi pasa atata timp cat am sa trag un somn micut.Cum universul nu tine cu mine,cineva a dat cu o hartie in mine.M-am uitat in jur,dar toti scriau.M-am uitat atent la ghemul de hartie deschizandul sa vad daca scrie ceva sau nu.Inauntru era un mesaj:"Esti dragut.Pacat ca stai cu prostul de Juho".Asta e ciudat,cine naiba mi-a trimis asta?M-am uitat din nou,dar nimik,nici urma de persoana respectiva.