A trecut ceva timp...cam...8 ani.Acum am 25,dar cu viata care trebuia so am de la inceput.Sau mai intamplat multe, atat bune cat si rele dar ma bucur de un singur lucru: ca eu si Ziluo suntem impreuna,casatoriti si Ming fiind bine.Yuyan a fost inchisa la o inchisoare securizata pe o insulă pustie.
-Junseo Min?
-Da?
Spun si ma intorc dând de un baiat cu parul alb si o stea alba care straluceste in frunte.
-Numele meu e Change.
-Numele tau inseamna schimbare.
-Adevarat.Sunt cel care te-a trimis in a doua ta sansa.Sau mai de graba revenge.
-Adica atunci am murit?
-Da.Dar ai primit a diua sansa.
-De ce?
-Stii...chiar daca ai spus ca nu esti gay...ai avut sentimente pentru el, doar ca ea nu a putut sa te lase sa vezi realitatea,dandu-ți multe medicamente dizolvate in apa.Extrem de multe fapte rele.Inima ta e pura,o iubire adevarata si gata de a o proteja.
-Multumesc.
Spun aproape plangand ca stiu ca chiar ca e adevarat tot.
-Acum a mai ramas doar un singur lucru inainte de a se termina totul si de a pleca.
-Anume?
-Tradarea.
-Ceea de care mi-a spus Ziluo?
-Da.
-Spunemi,te rog...
-Tradarea....la care sa referit este...Yuyan a furat documente de la compania lui cu o zi dupa ce ti-a marturisit el sentimentele.Le-a dat dusmanului sau, unde a dat vina pe tine.Te-a drogat unde ai fost violat de un barbat , ea filmand si aratandui lui Ziluo...multe altele care lau ranit.
-Multumesc.
-Ramai cu bine, baiete.
Totul a revenit la normal.M-am uitat la cer multumind inca o data.
-Tati!Haide!Papa e aici!
M-am uitat la Ming si Ziluo.Zambesc fericit, vazandu-i ma bucura extrem de mult.