3

649 40 4
                                    

Ming sa ridicat si sa asezat langa mine,pe partea dreapta.L-am invelit bine,sarutandu-l pe frunte,mi-a lipsit chiar daca ar fi fost acum cateva minute acel moment.

-Young master.

-Ce e Luhan?

-Ce ar fi sa mancati ceva, având in vedere ca v-ati trezit din coma.

-Nu imi e foame.Doresc doar sa dorm putin cu fiul meu,avand in vedere ca am pierdut primii lui 3 ani.

-Dar...

Ziluo sa ridicat dintr-o data luand tava in care se afla un suc de piersici si mere feliate.Mi-a indesat in gura o bucata de mar fortandu-ma sa o mestesc.M-am enervat si l-am impis strigand la el.

-Ce naiba crezi ca faci?!

-Iti dau sa mananci!Nu mai comenta si taci si mananca!

-Nu!

-Ba da!

-Nu esti seful meu!

-Sunt iub- prietenul tau!

-Ce ai vrut sa zici prima data?

-Nimik.

Ziluo roseste,din nou.

-Zi!

-Nu!

-Spu-

Am tresarit cand mi sa indesat un mar in gura.M-am uitat catre Ming surprins si am mancat tot ce mi-a dat,bând si sucul.M-am asezat mai bine,luandu-l pe Ming in bratele sale adormind repede.

M-am trezit somnoros,primul lucru uitandu-ma langa mine.Ming inca dormea asa ca l-am trezit usor.

-Ming...

Nimik.

-Ming haide...

S-a trezit frecandu-se la ochisori.O bataie in usa m-a facut sa imi iau atentia de la el, pe ea intrand Luhan.Luhan e o persoana încântătoare,mereu iti trasmite senzatia de calm si blândețe.M-am ridicat din pat mergand in baie facandu-mi un dus.

-Young master.

Am iesit din baie intr-un prosop in jurul taliei.

-Da?

-Trebuie sa mergeti la liceu.

-Liceu?

-Ati pierdut multe...plus ca trebuie sa recuperati.

-Oh,dar...Ming...

-Nu va faceti griji el este la gradinita.

-Oke...

Mi-am luat uniforma care era alcatuita dintr-un tricou alb,o geaca de sport si mi-am luat blugi negri cu o pereche de bascheti rosi.Se pare ca eu am uniforma asta,deoarece sunt in consiliul scolii ca presedintele cluburilor de sport,cel care ii ajuta sa mearga mai departe si le spune ce sa faca.Normal se pare ca am impus antrenori si sef de echipa.L-am luat de   mana urcand in masina sport de lux.Luhan a condus pana la gradinita,aveam un sentiment de panica.Amintirile de atunci inca imi sunt in minte si imi e teama sa il las.

-Master.Trebuie sa il duceti inauntru.

-S-sigur.

Am iesit din masina,mergand spre cladire uitandu-ma la ea.Toate mamele sau tatii care erau in jur aducandu-si copii,se uitau la mine cu confuzie si curiozitate.

-Buna.

Am tresarit cand un baiat mai acund ca mine era in fata mea.

-Sensei....

M-am uitat la Ming,asta inseamna e incatatorul lui.

-Buna Ming.

Ia zambit ciufulindu-l,l-am tras pe Ming mai spre mine tinandu-l bine langa mine.Nu prea pot sa mai am incredere in nimeni,inafara de Luhan si Ming.Baiatul sa ridicat uitandu-se la mine.

-Si tu esti?

-Sensei...e tati.

-Dar cel cu care ai venit in anii astia cine era?Nu e tatal tau?

-El e papa.

Sa uitat catre mine analizandu-ma din cap pana in picioare.

-Sa te puna naiba sa crezi la ceea ce gandesti.Ziluo e prietenul meu din copilarie,am fost in coma trei ani din cauza unui accident si am aflat ca a avut grija de Ming pana acum cat am stat la pat.Multumesc ca ai grija de fiul meu.

-O-oh.Scuze credeam ca...

-E oke.Scuze si eu de reactia mea.Numele meu e Feng.

-Junseo.

-Deci sunteti tatal lui Ming?

-Da.

-Ma bucur sa va cunosc.

-Si eu.Dar nu imi vorbi formal.

-Dar asa e respectuos.

-Am 18 ani.

Sa uitat la mine mărind ochii.

-1-18?

-Da.

-D-dar el are 3 ani...

-Ah da...Mama a aranjat o casatorie obligatorie si am fost fortat.

-...

-Dar nu regret ca Ming e fiul meu.Il iubesc enorm si mi-aș lua viata daca i s-ar intampla ceva...

-Nu spune asta.Te inteleg stai calm.Sotia ta..

-N-a rezistat.

-Imi pare rau.

-Nu ai de ce.Nu ru esti de vina.Dar ru cati ani ai?

-20.

-20?!

-Ce?

-Scuze dar arati de 17.

-Mersi.Dar cred ca daca nu pornesti la drum vei intarzia.

-Oh da.Ming sa il asculti pe Feng.

-Tati,vi dupa mine?

-Mereu micutule, mereu.Multumesc domnule.

-Fara domnule.Feng e de ajuns.

-Ah da.

Spun si ii arat o poza cu Yuyan.

-Te rog nu lasa persoana asta sa se aproprie de fiul meu,nici daca zice sa ii lasi singuri te rog.

-De ce?

-Sriu de ce e in stare.Si nu vreau sa raman fara fiul meu.

-La ce te referi.

Ii fac semn sa ii spun la ureche si ii soptesc usor.

-O sa încerce sa imi omoare fiul,cum a facut si cu mine organizand accidentul.

My revenge (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum