4

570 36 2
                                    

-Nu iti face griji.Voi avea mare grija de el.

-Hey.Aceasta e cartea mea de vizita,pe spate e numarul meu de telefon.In caz ca se intampla ceva sau daca vrei sa vorbim,ai nevoie de ceva ori sa ma suni fara retinere.Oke?

-Oke...

-Papa.

Am intrat in masina,pornind spre liceu.Liceu...suna ciudat stiind ca o sa ma aflu din nou acolo.

-Am ajuns,master.

-Luhan...

-Da domnule?

-Cum crezi ca va fi?

-La ce va referiti?

-Intorcandu-ma inapoi aici.

-Nu stiu...dar va asigur ca va fi bine.Putin curaj.

-Mersi.

Am iesit din masina,privirile fiind dintr-o data pe mine.Lumea susotea la fiecare pas pe care il aud.O durere de cap ma cuprins oprindu-ma in loc.

*-Am incercat de atatea ori sa te omor.Dar tu parca nici omorat nu poti fi.Oh si saracul Juho,te place atat de mult incat nu iti dai seama de evenimentele facute*

Asta...e o amintire din viata anterioara...Juho?Ce evenimente?Am intrat in scoala mergand pe holuri incercand sa gasesc un profesor ca sa ma ajute sa ajung la clasa mea.Sincer 3 ani de coma e ceva.Dintr-o data m-am trezit pe jos.M-am uitat in sus dand de...Juho?Asta ar trebui sa fie o coincidenta?

-Scuze.

Spune,ma ia de brat ridicandu-ma sa stau pe picioarele mele.

-Nu are nimik.

-Esti nou?

-Nu.Numele meu e Junseo.

-Junseo?!Acel Junseo Min?!

-Ha?

-Sunt eu Juho Lin!Am fost prieteni in copilarie inainte sa ma mut in celalt cartier.

-Eu...nu imi amintesc...

Asta e ciudat.Nu ini amintesc nimik inainte de accident,doar dupa ce mi sa intamplat.

-Am auzit de accident.Posibil sa ai memoria pierduta.

-Pai ceva putin tot imi amintesc.

-Ah...

Spune uitandu-se in jos.Cred...ca e trist.

-Mi-ar face placere...daca am redeveni prieteni,dupa cum ai spus si tu.Am fost prieteni din copilarie.Ce spui sa fim in continuare si sa nu mai existe acel "am fost"?

-Asta suna SUPER.

Striga tare.

-Adica..da...ar fi super.

Sa rosit.Oare Yuyan a avut dreptate?Juho ma place?Dar si Ziluo a rosit.Asta inseamna...fuck.Nu sunt gay.

-Sti...unde imi e clasa?

-Esti cu mine.Ce ai zice sa fim colegi de banca?

-Sigur.

-Super.

Ma luat de dupa umeri,mergand inainte.

-*Tuse fortata*.

Ne-am intors vazandu-l pe Ziluo uitandu-se la noi.Privirea lui e extrem de imfricosatoare.M-am uitat la amandoi parca isi trasmiteau fulgere din priviri.In ce naiba se va intampla?!Sunt trofeu sau ceva chiftea?!Zici ca castigatorul ma poate manca.

My revenge (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum