8

443 30 2
                                    

Dar atunci ma sarutat!M-am uitat la ei,apoi la restul care si ei aveau gurile pana la podea.

-D-de ce a-ai f-facut asta?

-Pentru ca de acum imi apartii!

-Ba nu.

Spun enervat.Sunt cumva bipolar?Cum naiba imi schimb starile de la una la alta asa repede?A intrat in camera aruncandu-ma in pat astfel observand ca eram fara boxeri.M-am inrosit si mi-am tras camasa mai in jos,bagandu-ma sub patura facand un ghem.

-A-ar trebui sa t-te imbraci cu c-ceva haine de la m-mine.

L-am auzit spunand si dupa un zgomot micut.

-Aici sunt hainele pe care le vei purta.Sunt ale mele, ia-le deoarece avem scoala,iar pe Ming il va duce Luhan.

Le-am luat pe mine si imi erau cam mari.Adica pantaloni lui erau putin cam lungi,iar hanoracul sau era si el destul de mare.Am mers cu masina lui la scoala si pot jura ca la blanita din inauntrul hanoracului era sa adorm (Asa is si eu cand am ceva pufos la îndemână 😂).Am intrat in liceu,caldura din inauntru era atat de bine,parca imi imagiman deja patul cald si caldura din conac.Mergand spre clasa mea lumea se uita spre mine,unii susoteau,iar alți aveau ochii mari si erau rosii la fata.Prima ora am muzica deci pot dormi,dar spre surprinderea tuturor cand deschidem usa avem o surpriza.Profa de istorie se f*t*a cu proful de sport.Am trantit usa plecand toti,hotarand sa nu mai mergem la ora, pentru ca nu vrem cosmaruri noaptea.Normal ca dupa ce sa sunat din nou, de pauza lumea tot spre mine se uitau exact cu aceleasi fete.In loc sa fiu atent pe unde merg, ma lovesc de cineva, de la impact am cazut jos.Mi-am pus picioarele ca la yoga si mi-am frecat fundul.La dracu!Doare ca naiba!Jur ca daca mai patesc o data asa il chelesc pe primul in care am intrat sau a intrat in mine.

-Imi pare tare rau.Esti bine?

-Da...

M-am uitat in sus,dând de un baiat cu parul negru si ochii la fel.Cumva e....

-Korean?

-Cum?

-Scuze...doar ca tu...esti korean asai?

-Da...sunt din Koreea.

Spune jenat,frecandu-si ceafa.

-Asta e....EXTRAORDINAR!

-C-cum?!

-Ador Koreea si oamenii de acolo.Modul vostru de afi,mancarea,sportul,arta,hainele,istoria,limba koreana,absolut tot.As vi vrut sa fiu koreean.(credema ca si eu).

Am spus ridicandu-ma cu o repeziciune si sclipind de fericire.

-Mersi...cred....

-Ah!Scuze!Nu am vrut sa te sperii.

-Nu e nimic.In momentul acela aratai ca o pisica care cere peste😂.

-Miaw~.

Spun si incepem sa rad,el avand obrajii putin cam rosii.

-Numele meu este Xiaomu.

My revenge (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum