1. Frodo
2. Wattpad, messenger, instagram, pinterest i snapchat
3. Piszę tę nominację XD i piszę z Samem
4. 21:28
5. Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot?
Angielski chyba...6. Kiedy się urodziłaś?
W listopadzie, 217. Trzy najważniejsze daty w twoim życiu?
Ee... jedna któregoś sierpnia 2017 roku, inna 1 września b.r. I może 23 grudnia 2018?8. Ulubiony sklep z ubraniami?
Nie mam, zależy co mi się spodoba w danym momencie9. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Ostatnio dość często w cropp'ie10. Ulubiony sklep spożywczy?
Biedronka! XD albo Piotr i Paweł11. Ulubiony sport?
Bieganie, wspinaczka itp. XD12. Masz jakieś autografy albo zdjęcia z gwiazdami itp.?
Mam autograf i zdjęcie z kabaretem Paranienormalnych, liczy się?13. Ile masz wzrostu?
Około 160cm, ale nie wiem dokładnie14. Opisz siebie w kilku zdaniach.
Kocham moje fandomy. Staram się być pozytywna. Często jestem niezdecydowana. Nie lubię, gdy ktoś jest smutny. Próbuję lubić siebie15. Wstaw od 5 do 15 zdjęć z galerii.
Nie, bo uwazam, ze to niepotrzebne16. Miałaś kiedyś chłopaka/dziewczynę?
Tak, ale wolę być singlem17. Twoje marzenie?
Zostać aktorką, odwiedzić Londyn i Nową Zelandię i po prostu żyć szczęśliwie18. Ulubiony serial?
Hmm... chyba Stranger Things19. Ulubiony film?
Mam kilka... między innymi Władca Pierścieni, Avengers: Infinity War, Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz i Strażnicy Galaktyki20. Kim chciałeś zostać w dzieciństwie?
Głównie jakimś podróżnikiem, weterynarzem albo księżniczką XD21. Kim chcesz zostać teraz?
Aktorką albo bohaterem (jeśli nadarzy się możliwość XD)22. Co na koniec roku miałaś z:
- polskiego: 4
- matematyki: 3
- przyrody (bądź geografii, fizyki, chemii i biologii)
Ughhhhhh
Geografia - 4
Fizyka - 4 albo 3
Chemia - 3 chyba
Biologia - chyba tez 3
- wf: 4
- historii: 3 albo 423. Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?
Całkiem tak, ale chyba zmieniłabym kilka rzeczy24. Nominuj 7 osób
_second_breakfast_
_i_shipp_wolfstar
-miss_beck
EmiGondor
_Szopenada_
YOU ARE READING
z codzienności ringera i tolkienite
HumorBędę tutaj opisywać moje sytuacje z życia dotyczące fandomu Tolkiena 🌸 Takich książek jest dość dużo, ale poczułam potrzebę zrobienia swojej. Możecie się tu również dzielić waszymi przeżyciami, także zapraszam do czytania!