1

40 2 0
                                    

Uuuugh,mrzim jutra,mrzim alarme,zašto moraju da budu tako glasni? Možda da samo ignorišem? UGH evo ga opet! Ne vredi,moram ustati. Zašto sunce sija tako jako,peku me oči. OK OK,ustajem samo prestani da pištiš više. Konačno sam se nakanila da ugasim alarm,ajoooj svetlo od telefona peče više nego što sam očekivala.

07:30??? FUCK,kasnim. Na brzinu sam izvukla iz ormara šta mi je prvo palo pod ruku,obukla se i završila sa jutarnjom higijenom i samo izletela iz kuće sa telefonom,slušalicama i ključevima u džepu. Stavila sam slušalice,zaključala vrata i krenula da trčim prema školi. Pogledala sam u telefon da vidim koliko ima sati,07:50,kasniću 5 minuta,super.

Ček stani,nisam se predstavila,lol. Ja sam Aleksandra Alex Hajduković Blossom. I nemoj te me pitati od dakle mi američko ime jer ni sama ne znam. Prijatelji me zovu Saška,iz nekog nepoznatog razloga,imam 16 godina i jako sam niska,mnogo. Zadnji put kad sam se merila bila sam 155cm,tako da bitch please,budem li čula da me neko zeza,ima ovako niska da mu polomim rebra,jer to i samo mogu da dohvatim. Upravo sam skontala da sam rešila samu sebe lol. Šalu na stranu,idem u tehničku srednju školu,i dopustite da vam kažem nešto,MNOGO MATEMATIKE,možda i previše. Treniram košarku,znam ironočno,ali hej,igram za prvi tim. I da,mnogo volim engleski ako do sad niste skontali. Živim sa mamom i tri mlađe sestre. Moji su se razveli pre godinu dana od prilike,i ako bih bila potpuno iskrena,ovako mi je bolje.

Moje trenutne opsesije: Lauren Jauregui (Hregi,neki ljudi ne mogu da skontaju Kubanska prezimena) ,Camila Cabello (čita se Kabejo,za one koji ne znaju) ,Fifth Harmony (i ako su se raspale i dalje sam ponosna na svaku od njih) i naravno CAMREN JER THAT👏SHIT👏IS👏REAL!!! (ako do sad niste shvatili to je ship ime za Lauren i Camilu)

                     ***
Dok sam trčala do škole pustila sam muziku i pesma od Lauren "Expectations" me je potpuno opustila. Ako ćemo realno,devojka ima savršen glas i malo je reći da sam opsednuta ali to ćemo trenutno ignorisati

Kad sam stigla do škole,uletela sam u učionicu i pokušala da se odšunjam do mesta a da me profesor ne primeti.

---------------------------------------
Yoo ljudi šta ima? Ovo mi je prva priča što pišem tako da vas molim da budete blagi prema meni🙏🙏

Wow,390 reči?? Bravo ja😹

Nadam se da svi imate divan dan i ne zaboravite,ostanite to što jeste😉😘

Dream come trueWhere stories live. Discover now