||2||

452 27 2
                                    


Η Ερμιόνη κατέβηκε με τους δύο φίλους της στην μεγάλη τραπεζαρία για το πρωινό τους.    Κάθισαν στο τραπέζι των Gryffindor και άρχισαν να τρώνε με όρεξη. "Τι έχουμε πρώτη ώρα?" Ρώτησε ο Ρον καθώς έφαζε Ποιο πολύ φαΐ στο πιάτο του. "Φίλτρα" απάντησε με αγανάκτηση η Ερμιόνη. Ο Χάρι άφησε ένα μουγκρητό στο άκουσμα του μαθήματος. " Και με το slytherin.." Πρόσθεσε, αμέσως τα μάτια της έπεσαν πάνω στο τραπέζι των slytherin. Τα μάτια της έπεσαν κατευθείαν στον ξανθό πρίγκιπα του κοιτώνα αυτού.

Ντράκο μάλφοϊ.

Ξαφνικά το βλέμμα του έπεσε πάνω στο δικό της. Αμέσως η Ερμιόνη κοίταξε αλλού νιώθοντας τα μάγουλα της να περνούν φωτιά. Στο μεταξύ η Τζίνι τα είχε δει όλα!. Το πρωινό τους τέλειωσε και το Gryffindor με το slytherin κατευθύνθηκαν προς την αίθουσα των φίλτρων. Όταν μπήκαν μέσα, είδαν μια μεγάλη κυρία να κάθετε στο γραφείο της υπομονετικά. Όταν επιτέλους βρήκανε όλοι μια θέση, η καθηγήτρια σηκώθηκε και τους χάρισε ένα ζεστό χαμόγελο.
"Ονομάζομαι Εμίλια Μπράουν και όπως καταλάβατε, θα είναι η καθηγήτρια σας στα φίλτρα" ξεκίνησε. Το βλέμμα του Χάρι,χαμήλωσε με την ανάμνηση του σνέϊπ.
"Λοιπόν,λέω σήμερα να ξεκινήσουμε με το φίλτρο της αγάπης, γνωστό ως και Amotrenia!"

Σε λίγο τα παιδιά,έπιασαν δουλειά. Όλοι ήταν συγκεντρωμένοι πως να κάνουν το φίλτρο σωστά, όμως ήταν πολύ δύσκολο. Φυσικά όμως αυτή που το τέλειωσε σωστά πρώτη, ήταν η Ερμιόνη. "Μπράβο κορίτσι μου" είπε η κυρία Μπράουν καθώς τσέκαρε το τσουκάλι της από πάνω. "Μπορείς να μας πείς τι μυρίζεις?"

Πήρε μια βαθιά ανάσα. Και επεξεργάστηκε τις μυρωδιές. "Μυρίζω...βανίλια...?" είπε μπερδεμένη. Η κυρία Μπράουν απλώς χαμογέλασε και πήγε να τσεκάρει τις δουλειές των άλλον παιδιών. Βανίλια... σκέφτηκε η Ερμιόνη. Ποιος μπορεί να μυρίζει βανίλια? Αναρωτήθηκε, Αλλά κατά βάθος ήξερε καλά Ποιος.

𝓯𝓸𝓻𝓰𝓮𝓽 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓽 Where stories live. Discover now