||5||

374 23 0
                                    


Της τελευταίες ημέρες,η Ερμιόνη και ο ντράκο κάνουν πολύ παρέα. Ο ντράκο δεν ήταν αυτός που θυμόταν η Ερμιόνη. Ήταν ευγενικός και μερικές φορές,όταν ήθελε ήταν γλυκός. Η Ερμιόνη δεν ήξερε πως να αισθανθεί για αυτό. Έπρεπε να τον εμπιστευτεί, ή όχι?.
Τώρα κατευθυνόταν στο απαγορευμένο δάσος από θα συναντούσε τον μάλφοϊ. Όταν έφτασε εκεί,είδε τον μάλφοϊ να κάθεται στην και του δέντρου που συνήθως κάθονται. Ένιωσε την καρδιά της να χτυπάει γρηγορότερα αλλά την αγνόησε και κάθησε δίπλα του.  "Τι ετοιμάζεις σήμερα?" Ρώτησε όλο ενδιαφέρον. "Τίποτα, Δεν έχω έμπνευση" απάντησε με μια μελαγχολία και έκλεισε το τετράδιο του. Για λίγα λεπτά επικράτησε ησυχία. "Εμ...θέλω να σε ρωτήσω κατι..". Η Ερμιόνη παρατήρησε τα μάγουλα του μάλφοϊ να γίνονται κόκκινα, αλλά θεώρησε ότι ήταν από τον ήλιο. "Ξέρεις...κάθε Παρασκευή βράδυ  εγώ και κάποια άλλα παιδιά πάμε στo hogsmeade..Ξέρεις..Για να διασκεδάσουμε, θα ήθελες να έρθεις, αμα θεσ φερε και την κοκκινομάλλα φιλη σου" ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλι του. Η Ερμιόνη κοκάλωσαι για λίγο,ο ντράκο μάλφοϊ της ζητούσε να βγει μαζί του με την παρέα του?. Χωρίς να το σκεφτεί πολύ, έδωσε την απάντηση. "Ναι,φυσικά" .

--------------------------------------------

"Θεέ μου Ερμιόνη αυτό είναι υπέροχο!" Φώναξε η Τζίνι κάνοντας την Ερμιόνη να την κλείσει στο στόμα με το χέρι της. Τα δύο κορίτσι ήταν στην βιβλιοθήκη και υποτίθεται ότι διάβαζαν,αλλά έκαναν ακριβώς το αντίθετο. "Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδράς έτσι" είπε η Ερμιόνη ενοχλημένη. Όταν η Τζίνι ήταν έτοιμη να απάντηση,δύο γνωστά αγόρια μπήκαν στην βιβλιοθήκη,κάνοντας τα δύο κορίτσια να κοκκινίζουν. Φυσικά ήταν ο ντράκο μάλφοϊ και ο Μπλέζ Ζαμπίνι.

𝓯𝓸𝓻𝓰𝓮𝓽 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓽 Where stories live. Discover now