||9||

373 19 1
                                    


"Τζίνι σταματά να ουρλιάζεις, θα σε ακούσει ο Ρον και ο Χάρι". Προσπάθησε η Ερμιόνη να ηρεμήσει την Τζίνι αφού της είχε πει τα νέα της με τον ντράκο. Η τζίνι τσιρίζε σαν μικρό κοριτσάκι κάτι πολύ ασυνήθιστο για εκείνη,ωστόσο η Ερμιόνη την είχε ξαναδεί να κάνει έτσι. "Και λοιπόν,θα τον ξαναδείς?!". Η Ερμιόνη κόκκινισε και κούνησε το κεφάλι της καταφατικά. "Στην βιβλιοθήκη σήμερα το βράδυ, θα πρέπει όμως να προσέχω μην με πάρει είδηση ο Φίλτς". Ο Ερμιόνη πρόσεχε το πρόσωπο της τζίνις που ήταν σοκαρισμένο. "Μια τα γένια του Μέρλιν, Ερμιόνη θα το κάνεται!". Η Ερμιόνη ήταν μπερδεμένη με την φίλη της, τι θα κάναν στην βιβλιοθήκη?. " Τι θα κάνουμε?" Ρώτησε. Η τζίνι αναστέναξε. "Εκεί πάνε τα ζευγάρια όταν θέλουν να κάνουν...ξέρεις..μωρέ"

Δεν χρειάστηκε πολύ ώρα για να καταλάβει τι εννοούσε η Τζίνι. "Μ-μα είναι πολύ νωρίς,σήμερα γίναμε ζευγάρι!". Είπε με παράπονο, η τζίνι απλώς σήκωσε τους όμους της. "Όπως και νανε πρέπει να πας εκεί όμορφη!". Χωρίς να έχει την επιλογή η Ερμιόνη να διαφωνίσει, η τζίνι την έκανε να κάτσει σε μια καρέκλα και άρχισε να την βάφει. Λίγα λεπτά αργότερα ήταν έτοιμη. Έφυγε από το εντευκτήριο του Gryffindor κρυφά και άρχισε να περιφέρεται στους σκοτεινούς διαδρόμους της σχολής της. Πότε δεν φαντάστηκε πως θα έσπαγε έναν από τους κανονισμούς του σχολείου για τον Ντράκο μάλφοϊ. Χαμογέλασε στην σκέψη καθώς συνέχισε να προχωράει. Όταν τελικά έφτασε στην βιβλιοθήκη,μπήκε μέσα,τα φώτα ήταν ανοιχτά αλλά πουθενά κανένα ίχνος του ντράκο. Μήπως τελικά ήταν φάρσα?,μήπως τελικά την δούλευε ψηλό χαζί?. Εκεί που ήταν έτοιμη να φύγει,νιώθει δύο χέρια στην μέση,να την σηκώνουν ψηλά και να την κάνουν και στροφή. Την άφησε κάτω και εκείνη συνάντησε τα γαλανά του μάτια. Χωρίς να το σκεφτεί πολύ τον φίλησε απαλά.  "Έλα πάμε" της ψιθύρισε και την πήρε από το χέρι. Η καρδιά χτυπούσε όλο και ποιο γρήγορα καθώς πλησίαζαν το απαγορευμένο τμήμα. Μπήκαν μέσα, τα φώτα ήταν κλειστά και δεν φαινόταν τίποτα.

Ο ντράκο άναψε μερικά λαμπάκια, κάνοντας ρομαντική ατμόσφαιρα. Το ξανθό αγόρι πλησίασε ένα ντουλάπι και έβγαλε από μέσα δύο βουτυρόμπυρες. Η Ερμιόνη γέλασε. "Είναι λιγο ζεστές αλλά νομίζω πως είναι ένταξή..." της ψιθύρισε. Κάθησαν κάτω σε μια κουβέρτα, ο ντράκο έπιασε ένα βιβλίο που ήταν δίπλα του. "Ν-ντρακο, τι θα κάνουμε εδώ?" Ένιωσε να τα μάγουλα της να περνούν φωτιά  με την ερώτηση. "Εμ σκεφτόμουν να σου διαβάσω ποίησή..μιας και που σου αρέσει τόσο πολύ, δεν σου αρέσεις " είπε με δυσπιστία,φοβόταν μην το βρε ανιαρό. "Όχι,Είναι τέλειο" είπε με ανακούφιση. Και έτσι πέρασε η υπόλοιπη βραδιά.

𝓯𝓸𝓻𝓰𝓮𝓽 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓽 Where stories live. Discover now