Alternative meeting [postEndgame]

1.2K 56 17
                                    

Zasadenie deja: Po porazení Thanosa a Stevovom odchode sa všetci rozišli vlastnými cestami. Každý sa so svojim bremenom vyrovnáva po svojom a výnimkou nieje ani Vanessa, ktorá prišla o strýka pre dobro ľudstva.
Bucky sa snaží odčiniť to čo napáchal kedysi ako Winter Soldier a preto sa pridá k SHIELD-u, kde ho automaticky priradia ku Samovi, ako novému Kapitánovi.
V jednu noc sa však ich cesty spoja a zistia že na všetko nemusia byť sami.

Počet slov: 2,4K

[platonic Bucky x Vanessa]

"V pohode?" Sam pozrel na Buckyho, ktorý si s nečitateľným výrazom prezeral svoje mechanické rameno. To sa po chvíli trhane pohlo smerom ktorým chcel.

"Asi mám problém." Povzdychol a pozrel na Sama, ktorý v ruke držal štít. Stále si naňho obaja zvykali, tak ako si zvykali na svoje spoločné misie a dalo by sa povedať že aj na vzájomnú prítomnosť po Stevovom odchode.

"Mal by si si naňho dávať viac pozor. Nechce sa mi robiť výlet do Wakandy za Princeznou Shuri." Zamrmlal unavene nový Kapitán.

Winter Soldier si ho nevrlo premeral, pretože si dobre pamätal prečo sa mu rameno poškodilo.

"Zachraňoval som tvoj okrídlený zadok!" Zavrčal a znovu si premeral mechanické rameno, dúfajúc v zlepšenie. Nič, pohyby boli stále trhané a nepresné. Pokúsil sa ruku zovrieť v päsť, no neúspešne.

"Poď, mám nápad." Prehovoril nakoniec Sam, nasadajúc do auta. Bucky sa k nemu nedôverčivo pripojil.

Boli to dva mesiace odkedy sa to všetko udialo. Odkedy zachránili svet, Steve ich opustil a oni sa vrátili k bojovaniu proti pozemskému zločinu.
Ani jeden z nich by to nahlas nepriznal, no vzájomná prítomnosť im bola veľmi vzácna.

Obaja boli Stevovi priatelia a jeho odchod ich zasiahol. A aj keď mu priali šťastie, neboli úplne zmierení s jeho rozhodnutím.

Samove čierne auto zastalo pred vilou na kraji útesu.
"Kde to sme, Wilson?" Bucky sa naňho otočil. Hrdlo mu zvieralo od nepríjemného pocitu. Nemal náladu na cudzie osoby, nie o druhej ráno a ak ich mal ťahať z postele kvôli svojim problémom.

"Starkove sídlo." Prehovoril Sam a otočil sa smerom k Buckymu, ktorého tvár pobledla.
"Nie!" Vyhŕkol rázne a pokrútil hlavou. "Vráťme sa. To prežijem. V SHIELD-e ma dajú dokopy." Zaprotestoval.

Už len predstava že vytiahne na nohy o takomto čase Starkovu neter, ktorú ani poriadne nepozná, sa mu vôbec nepáčila.
A fakt že by s ňou mal stráviť nejaký čas v trápnom tichu, po tom všetkom čo sa stalo s jej strýkom, ho ubíjal ešte viac.

"Takto nemôžeš fungovať. V SHIELD-e im to bude trvať tak týždeň. Vanessa ťa dá dokopy do hodiny." Stál si za svojim nápadom Wilson.
"Sam, nemôžem tam ísť. Nie po tom všetkom." Hlesol nakoniec Bucky so sklonenou hlavou.

"Stavaj sa." Sam nekompromisne otvoril dvere vodiča a vyšiel z auta. Bucky chvíľu chcel trucovať, no potom sa tiež neochotne vyhrabal z miesta spolujazdca.

"Vážne ju chceš budiť? Kvôli mne?" Opýtal sa Bucky po ceste ku vchodovým dverám.
"Vtipné že predpokladáš, že by spala." Poznamenal Sam s kamennou tvárou.

Vedel že odkedy Tony zomrel, s Vanessou to išlo dolu vodou. Prebrala od neho všetky zlé vlastnosti, odmietala akúkoľvek pomoc a snažila sa so všetkým vyrovnať sama.
Od jeho pohrebu ju nikto poriadne nevidel. Iba čo raz za čas Fury poslal niekoho aby ju skontroloval.

Little Stark [Oneshots & AUs]Where stories live. Discover now