Zasadenie deja: Čo ak Steve Rogers predsa len nezostal v minulosti dobrovoľne a jeho najbližší roky od udalostí Endgame zisťujú že potrebuje ich pomoc?
Počet slov: 2,1K
2027
Studenou krajinou sa hnala snehová búrka a dve postavy sa snažili nájsť úkryt. Z kovovej dlane modrého obleku vyžarovalo silné svetlo, osvetlujúce aspoň minimum cesty pred nimi.
'Bude to jednoduchá misia, problémom je iba lokácia no obaja trochu zimy snáď prežijete.' Povedal bez záujmu Fury predtým ako Starkovú a Branesa poslal na Sibír.
Očakávali všeličo no táto búrka ich zasiahla nepripravených, technika strácala signál a tak sa onedlho v pustej krajine stratili. Teda, ani jeden z nich to nepriznával no obaja to dobre vedeli.
"Hej!" Vykríkla Vanessa keď uvidela rozmazaný obrys čohosi veľkého čo pre zmenu nepripomínalo len kopu snehu. Aj na Buckyho tvári sa objavila menšia úľava a tak obaja pridali do kroku a vybrali sa smerom k neznámemu objektu.
Keď sa im podarilo dostať na niekoľko metrovú vzdialenosť, zistili že to vyzeralo ako vznášadlo. Dokonca veľmi podobné quinjetom ktoré používal SHIELD.
"To nemôže.." blondíne sa z úst vydral tichý povzdych keď si obzerala kusy plechu. Veľmi rýchlo sa jej podarilo nájsť dvere. Všetko bolo premrznuté a tak bolo treba silu obleku aby pánty povolili no nakoniec sa podarilo a obaja bezmyšlienkovito vliezli dovnútra. Za nimi sa ozvalo už len zabuchnutie železných dverí.
"Čo to má znamenať?" Bucky sa nechápavo poobzeral, všímajúc si znak SHIELD-u na stene, potvrdzujúc tak svoju teóriu.
"Ten bol od nás. Musel sa stratiť pri nejakej misii." Poznamenala jeho partnerka ktorej železný oblek pomaly zmizol v náramkoch na jej zápästiach."Iba mi nedáva zmysel čo tu ešte robí." Prešla prstami po jednom z mnohých úložných priestorov. Ak by mali šťavu asi by sa otvoril a odhalil arzenál zbraní.
"Môžeme tu počkať kým sa to trochu utíši." Navrhol Bucky a sám si sadol na studené koženné sedadlo. Nie že by mali nejakú lepšiu možnosť.
Blondína naďalej prechádzala quinjetom, v hlave sa jej vynárajúc spomienky na jej prvé misie. Bol to starý model ktorý jej mnohé pripomenul.
"Možno by som ho vedela nakopnúť." Zamrmlala viacmenej pre seba keď zastala pri riadiacich paneloch. Bucky jej venoval trochu nedôverčivý pohľad.
"Myslíš že to bude možné?" Pochybovačne sa opýtal no zvedavosť ho postavila opäť na nohy.
"Za pokus to stojí." Vanessa pokrčila ramenami a posadila sa na miesto pilota.Bucky ju so záujmom pozoroval, v duchu sa modliac aby sa jej to podarilo a oni sa tak mohli zbaviť tej treskúcej zimy.
"Funguj, prosím funguj." Zašepkala blondína, každou svojou bunkou povzbudzujúc kus kovu aby sa prebral k životu. Bola to technika jej strýka a v tú ona verila ale predsa tu takto premrznutý ležal už dobrých desať rokov.
Prudko sa dvihla z kresla a prešla k jednej z priehradok, hľadajúc niečo čím by vypáčila kus kovu schovávajúci prístupový bod.
"Čo hľadáš?" Ozval sa Bucky.
"Menšie páčidlo alebo skrutkovač. Potrebujem sa dostať dnu." Ozrejmila a jej priateľ sa preto pridal do hľadania. Asi by to bolo jednoduchšie keby sa všetko dalo otvoriť no to sa im nepodarí pokiaľ túto vec nenakopnú.Po nejakých minútach hľadania našli predmet zodpovedajúci požiadavkam a tak sa Starková mohla pustiť do práce.
Premrznutý plech sa otriasol, vydal neprirodzené zvuky a svetlá sa s neistým blikaním rozsvietili.
Na oboch tvárach sa objavili nádejné úsmevy. Keď k životu prišli aj všetky kontrolky pri riadiacom panely, vedeli že majú vyhrané.
ESTÁS LEYENDO
Little Stark [Oneshots & AUs]
Fanfic𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐓𝐫𝐚𝐬𝐡 𝐇𝐨𝐮𝐬𝐞 ✧ - ✧ Kedže o jednodielovky bol oveľa väčší záujem ako som predpokladala (čo ma samozrejme teší), sme tu oveľa skôr ako bol pôvodný plán. Nebudem to viac predlžovať, lebo mojich keco...