Zasadenie deja: Po Stevovom odchode Bucky zostal úplne sám, snažiac sa nejakým spôsobom pretĺcť životom. Ostatne tak isto ako Vanessa, ktorá je teraz úplna sirota. Cesta k uzdraveniu však pozostáva z malých krôčikov ku ktorým si musia vzájomne dopomôcť.
Počet slov: 5,4K
Varovanie: Iba by som chcela povedať že celé je to dosť ponuré, vzťah Buckyho a Ness zozačiatku nieje úplne zdravý, vzhľadom na Buckyho minulosť a Fury sa chová ako hajzel. To je asi všetko.
[Bucky x Vanessa]
Po Tonyho lusknutí sa veľa vecí vrátilo do pôvodného stavu, presne tak ako boli pred piatimi rokmi.
Teda, pokiaľ išlo o bežný život, ktorý ste mohli každodenne vidieť na uliciach okolo seba.Na ihriskách sa opäť hrali deti s matkami, nákupné centrá a školy sa onedlho naplnili a vrátili sa aj dopravné zápchy. O necelé dva týždne by človek nepoznal rozdiel.
Bola však malá skupina ľudí ktorí platili daň za obyčajných smrteľníkov.
Niektorí z nich netušiaci že budú musieť túto daň platiť opäť.Zopár dní po pohrebe padlého hrdinu svet prišiel o ďalšieho.
Nikto z jeho blízkych to nahlas nepriznal, no jeho dobrovoľný odchod ich zranil a každý sa s tým vyrovnával po svojom.Sam Wilson si ťažko zvykal na myšlienku že on je teraz novým Kapitánom. Štít a všetka zodpovednosť ktorá sa s ním spájala, teraz patrila jemu. Steve mu ju odkázal a on sa rozhodol jeho prianie splniť.
Bola to obrovská česť, no taktiež mal strach že nedokáže naplniť očakávania ktoré od neho svet mal.Vanessa Starková nepovedala ani slovo, potichu akceptujúc že jej posledný rodičovský vzor bol preč.
Stále sa po nociach budila v slzách, neveriac že mu nestála za to aby zostal, no navonok zostávala ticho. V kúte duše si vravela že by od nej bolo sebecké čokoľvek povedať, preto radšej trpela sama.Bucky Barnes na tom bol pravdepodobne najhoršie. Prvé dni sa snažil celú skutočnosť popierať. Nebolo predsa možné aby ho tam Steve nechal. Nie keď zaňho toľko krát predtým bojoval, alebo áno?
Možno to bola jeho chyba, vravel si. Možno ho Bucky stál už priveľa a preto sa rozhodol odísť.
Steve musel byť už unavený z neustáleho naháňania sa za jeho starým priateľom, ktorý už dávno nebol tým kým býval.Veci sa ešte zhoršili vo chvíli keď si uvedomil že on nieje jediný komu Steve chýba.
Bol tu predsa Wilson a tiež Starkova neter. Vtedy sa všetky jeho výčitky ešte znásobili.Nevzal Steva len sebe, ale aj ostatným a to rozhodne nebolo fér. Kiežby to mohol akokoľvek napraviť. Urobil by aj nemožné len aby ľudia nemuseli kvôli nemu opäť trpieť. Toto však nebolo v jeho silách. Steve bol preč a on musí žiť s ďalšou vinou.
Možno si to zaslúžil, nahováral si zakaždým keď míňal na základni Starkovú a jeho srdce sa rozbúchalo o čosi rýchlejšie.
Nezdravili sa, aj keď nie raz bojovali po svojom boku. Dalo by sa povedať že sa jeden druhému snažili vyhýbať, aj keď prakticky bývali v jednej budove.
Vanessa sa odmietla nasťahovať k Pepper, dom pri jazere nebol jej domovom a nikdy byť nemohol, nie bez jej strýka. Mimo toho, ten dom nazývalo domovom už iné Tonyho dieťa. Morgan, ktorú sa jej staršia sesternica bála čo i len pokúsiť spoznať.
Podvedome samu seba presvedčila že ju malé dievčatko musí nenávidieť, bola predsa dôvod prečo sa jej ocko nevrátil, preto sa tomu domu vyhýbala oblúkom a desila sa Vianoc.
YOU ARE READING
Little Stark [Oneshots & AUs]
Fanfiction𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐓𝐫𝐚𝐬𝐡 𝐇𝐨𝐮𝐬𝐞 ✧ - ✧ Kedže o jednodielovky bol oveľa väčší záujem ako som predpokladala (čo ma samozrejme teší), sme tu oveľa skôr ako bol pôvodný plán. Nebudem to viac predlžovať, lebo mojich keco...