BÖLÜM ŞARKISI:Mustafa Ceceli Simsiyah🎶
Oy ve yorumlar unutulmasın😚
Her şeyi zamana bırak derler.Ya zamana bırakarak geç kalırsak?Evet bazı şeyler zamana bırakılır ama her şey değil.Yarın geç ola bilir.Geç kalmayın.Hiç bir şeye ve hiç kimseye..
Ne erken gidin,ne de geç.Doğru zamanda,doğru yerde olmaya çalışın sadece...
Bazı anlara haps olmak ister insan.
İşte bende o andaydım şimdi.Ne zaman elimden tuttu,ne zaman dans etmeye başladık bilmiyordum.
Zaten ona karşı ne hissettiğimi bile bilmiyordum.Tek bildiyim onun yanında heyecandan kalbimin ritm değiştirmesiydi.
Biz çocukluğumuzdan beri dans ederdik zaten.Şimdi neden bu kadar gerilmiştim ki?Ne değişmişti?
Fotorafçının sesiyle irkilerek daldığım düşüncelerden çıktım bir anda."Çekeyim mi?"
Benim birşey dememe gerek kalmadan Civan kafasıyla onaylamıştı bile.Fotoğraf çekindikten sora Civan eliyle iki tane fotoğraf olacağını işaret etmişti.
Şimdi düşünüyorum da demek isterdim ona o an neler hissettiğimi..
Bilmiyordu,hiç bilmedi de.
Özledim,birazda eksildim kendimden.Yüzünü her gördüğüm zaman hafif gülümsesem bile bir burukluk sarıyordu dört bir yanımı.İşte tam burada özlemek kelimesini daha çok yakıştırıyordum kendime. Çünkü ufakta olsa gülmek eylemimin üstünden uzun zaman geçmişti, aramızdan uzun zaman geçtiği gibi.
En sevdiğim satırların altını çizdiğim gibi,gülmek eyleminin altını onunla çizmiştim.Gülmek dedim;Gülmek içindeki kırıkların makyajıdır.
Herkesi kandırıyordum da,kendime inandıramadım gülüşlerimi.Yine de her şeye rağmen deniyordum.Onunki gibi gitmek eylemine benzemese de çabalıyordum.
İçimde bir mezar vardı,oraya gömmüştüm her şeyi,onunla ilgili olan iyi kötü her varsa her şeyi oraya gömmüştüm.
Küs değildim ama kırgındım ona,bir zamanlar eskisi gibi gülmeyi özlettiği için kırgındım.Bana,beni özlettiği için epey bir kırgındım..
☀️
Dün geç bir saatte düğün bitmiş,her kes evlerine dağılmıştı.Çok yorgun olduğum için eve gelir gelmez kendimi yatağa atmıştım.Ama bir türlü uyuyamamış,neden Civanın yanında saçma sapan haraketler yaptığımı düşünüp durmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT IŞIĞI (KİTAP OLUYOR.)
RomanceBu hikaye kurgu ve ya hayal değildir..Gerçek hayattan esinlenerek yazılmış bir hikayedir..Her şeye rağmen hayata güle bilen Durunun hikayesi🧚♀️ Umut Işığı;Umudunu kaybetmeyip küllerinden yeniden doğmayı başarabilen herkese gelsin... Zümrüd-ü Anka...