BÖLÜM ŞARKISI:Cem Çınar;
Sevmekten başka🎶Şöyle bir bakıyorumda 50 bölümü devirmişiz be😍Hangi ara bu kadar yol kattetik bilmiyorum ama ben bu yolu çok sevdim.Ve 10 000 olduk🥰Çifte mutluyum şu an.Sizlerle büyümek çok güzel.Tanımadığım insanlar tarafından sevilmek,güzel mesajlar almak,güzel sözlerinizi dinlemek,destek vermeniz,karakterleri sahiplenmeniz,yanımda olmanız..Bu bir yazar için o kadar değerliki..
Umut Işığım..Ben ne yazarsam yazayım o benim ilk göz ağrım olarak kalacak..
Hayatımın bir parçası oldu Hazarla Duru..değil onlar tüm karakterlerim.
İyisiyle kötüsüyle..Duygulanmadım asla,gözüme kitap kaçtı😢Umut Işığım..Yazmaya başladığımda her ne kadar gerçeklik payıda olsa hikayenin,sadece bir kurguydu benim için..Ama ben onları yazdıkça onlar canlanmaya başladı.Sanki varmışlar gibi hissediyorum bazen..Onlarla aynı duyguları yaşıyorum ve bunu sizede geçirmek istiyorum..
Herşey için teşekkür ederim Canolarım👻Bu bir veda koşması değildi.Sadece sizinle konuşmak istedim biraz🙃Çenem açılır benim konuşunca🤷♀️
O zaman oylarınızı verinde,bölüme geçelim😝
Bir de şarkılar var adanmış insanın hiç dinlemediği.O şarkılar birinin gidişine, birinin gelişine,birinin gözlerine,birinin gülüşüne yazılmıştır.Milyonlarca insanlar var o şarkılarda kendisini bulan,sahibinden başka..Bir söz vardır mutlu insanlar şarkının melodisini, mutsuz insanlarsa şarkının sözlerini dinlermiş.Bir yazar için ne kadar acıdır, bir zamanlar sevdiğine yazdığı o şarkının melodisini dinlemesi.Şarkılarda hatıralar saklamayın.Çünkü yıllar geçsede o şarkının bir cümlesi bile zaman gelir incitir kalbinizi.Şarkı ile yaşayın ama şarkılarda kalmayın..
Biri bize kamera şakası falan yapıyordu herhalde.Yoksa benim bunları yaşamam hayal ürünü gibi bir şeydi.
"Bu nasıl mümkün ola bilir?"
"Göstereceğim ben ona."Hazar yanımdan öyle ışın suretiyle gitti ki Cevdet müdürün yanına gidip,yakasından yapışması,saniyeler içinde olmuştu.Hemen bende onların yanına koşmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT IŞIĞI (KİTAP OLUYOR.)
RomanceBu hikaye kurgu ve ya hayal değildir..Gerçek hayattan esinlenerek yazılmış bir hikayedir..Her şeye rağmen hayata güle bilen Durunun hikayesi🧚♀️ Umut Işığı;Umudunu kaybetmeyip küllerinden yeniden doğmayı başarabilen herkese gelsin... Zümrüd-ü Anka...