BÖLÜM ŞARKISI:Gripin;Sustukların Büyür İçinde🎶
Merhabalar UMUT IŞIĞI ailesi🙋♀️
Genelekleri bozmuyoruz.Oy vermek ve yorum yapmak🙃Şarkıyıda dinleyin bence<3
"Biri bize ne olduğunu açıklayacak mı artık?"
Mahkemeden çıktıktan sonra hepimiz birlikte bir kafeye gitmiştik.Herkes birbirine bakıyordu.En son konuşan ben olmuştum.Tuğçe cevap verdi."Biliyorum sizin için sürpriz oldu ama.."
"Abla ne sürprizi?Böyle sürpriz mi olur?Ne demek evlendim ya?Ne demek Tuğçe Yıldırımım?"
Resul söze girdi."Can bey bizim evliliğimizin tek sebebi zaten ortada.Periyi başka türlü alamazdık.Ancak normal bir aileye sahip olursak Perinin velayetini Tuğçe'ye verirlerdi."
"Ve babamın bile yok edemediği o delilik raporlarının asılsız olduğunu Resul kanıtladı."
Can sinirle güldü."Öyle mi?Ya Resula ne oluyor?Perinin velayetinden ona ne?"
"Can sakin."Cahit Canın sakinleşmesi için onu susturarak kendisi konuştu.
"Resul bak iyi niyetini anlıyoruz ama böyle birşey çok ani olmadı mı?"Resulun yerine Tuğçe cevap verdi."Zamanımız yoktu.Hemen halletmeliydik.Neden anlamak istemiyorsunuz?"
"Babam öğrenirse ne olur biliyor musun abla?"
"Umrumda değil Can.Benim tek derdim kızımdı.Ve onuda aldım.Bugüne kadar kendimi düşünmeden kendime saygı duymadan yaşadım.Ama artık bitti.Ne istersem onu da yapacağım."Ben güçlü ol derken sen bunu mu anladın Tuğçe?
"Bu mu yani?"
Tuğçe"Evet Can bu."dedikten sonra Resule döndü."Resul gidelim."Resul bir Tuğçeye bir Cana bakıyordu."Kalksana."En son ikiside kalkıp gitti.
"Can fazla tepki vermedin mi?"
"Ya Nermin böyle saçmalık mı olur?Herkes çoçuğunun velayetini almak için evleniyor mu?İlla bir çözümü vardı ya.Yok ama Tuğçe Hanım uslanmaz.Senin ağzın bir kere yandı zaten.Bir dur artık dimi?"
"Resulu tanımıyor gibi konuşuyorsun Can.Bizim Resul işte.Ne zararı ola bilirki ablana?"
"Duru üzerime gelmeyin.Kendimi zor tutuyorum zaten."
"Nermin,Cahit Can size emanet ben gitsem iyi olur.Gedizide bugün çıkardık hastaneden malum.Orada olmazsam ayıp olur.Hadi görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT IŞIĞI (KİTAP OLUYOR.)
RomanceBu hikaye kurgu ve ya hayal değildir..Gerçek hayattan esinlenerek yazılmış bir hikayedir..Her şeye rağmen hayata güle bilen Durunun hikayesi🧚♀️ Umut Işığı;Umudunu kaybetmeyip küllerinden yeniden doğmayı başarabilen herkese gelsin... Zümrüd-ü Anka...