Capitolul 5

2 0 0
                                    


Deodată, dintr-un amestec de scântei, flori, frunze și cioburi, se conturează chiar în fața băiatului corpul mamei sale. Asta cu siguranță e doar o închipuire! Sau nu?

- Dragul meu Rafael, nu te înspăimânta. Destinul nostru a fost scris înainte ca întregul Univers să se fi născut. Totul este bine organizat, să știi, nimic nu este întâmplător. În special, această seară a fost organizată din vremuri străvechi. Toată copilăria ta, eu am avut rolul de a te ajuta să acumulezi toate învățăturile de care ai avut acum nevoie. Apoi, eu am dispărut, pentru ca tu să înveți să gestionezi singur durerea, suferința și toate problemele, pe baza a ceea ce te-am învățat. Iar această seară.. A fost seara probelor. Eu am fost atât cele două fete, cât și câinele. Prima probă, fata de foc, a fost un test al capacității tale de a recunoaște adevăratele sentimente, indiferent de persoana căreia îi sunt adresate. Al doilea test, fata cu flori, a fost o probă a rațiunii, cu scopul de a observa dacă, din punctul tău de vedere, situația materială și aspectul exterior sunt factori decisivi într-o relație interumană. Cea de-a treia probă, câinele, a fost un experiment prin care ți-ai testat reacțiile într-o situație-limită. Ai trecut toate testele pentru care te-ai pregătit toată viața, iar pentru asta, te felicit. Ai demonstrat că, prin muncă, Absolutul se poate atinge. Iar oamenii care mi-au produs moartea? Doar un pretext ca tu să ajungi ceea ce ești acum. Și revoluția pe care am creat-o, la fel. Doar un pretext. După cum îți spuneam și în acele momente, totul se întâmplă cu un scop. Și știi de ce masa rotundă de abanos ți-a plăcut atât de mult întotdeauna? Pentru că acolo e începutul și sfârșitul, acolo e infinitul, acolo e locul unde tu ești menit să te afli. Ești predestinate să ai această soartă.

Acum, Rafael este dincolo de spațiu și dincolo de timp. Poate că pictează acum, cu pensula primită de la mama lui, căile pe care fiecare dintre oamenii ce vor trăi vreodată pe acest Pământ le vor urma.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PredestinareWhere stories live. Discover now