11.BÖLÜM

2.7K 85 5
                                    

MARAL'DAN:sabah belimdeki ağırlıkla uyandım.belime baktığımda efecan'ın elini gördüm.elini sinirlice itip yatak dan kalktım.itmenin şiddetiyle gözlerini açıp ne oluyor der gibi baktı.sinirle konuştum

-koala gibi sarmışsın beni öldürürüm seni

-ben mi seni koala gibi sarmışım.

-yok ben tabi sen sarmışsın.defol şimdi odamdan.

efecan odadan çıkınca kendimi hemen duşa attım.duştan çıkınca iç çamaşırlarımı giyip üzerime mevsimlik elbisemi geçirdim.

duştan çıkınca iç çamaşırlarımı giyip üzerime mevsimlik elbisemi geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(maralın elbisesi)

ve aşağıya indim.karya çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.sanırım en geç biz uyanmıştık.bade'nin bana küs olduğu aklıma gelince oyun oynayan bade ve ekin'in yanına gidip bade'nin yanağından öptüm.bade bana sinirlice bakıp konuştu.

-git ben senle konuşmuyoyum

dudağımı büzerek konuştum.

-prensesim gerçekten sana demedim ben onu ne olur affet.

-hayıy.

ekin'in yanına gidip onu da öptüm ve konuştum.

-ekin sence beni bade nasıl affeder?

-biymem.

-neyse siz oynamaya devam edin.

diyip karya'nın yanına gittim.mutfakta çayları dolduyordu.çayları masaya koyunca seslendi.

-HADİ HERKES KAHVALTIYAA!!

efecan ve sinan gelip masaya oturdular.onlar oturunca karya da oturdu.karya'ya bakarak konuştum.

-kızlar neden gelmedi?

-sizin uyanmanıdızı bekleyemediler açlıktan onlara önce yedirdim.

-tamam.neyse ben çıktım.

-nereye ayrıca kahvaltını yapmadın.

-aç değilim 

-olmaz öyle şey otur.

-istemiyorum karya

-ne zamandır böyle yapıyorsun hasta olacaksın.

sırıtarak konuştum.

-bir şey olmaz hastanedeyim nasılsa.

-otur şuraya hadii.

-kaçtım ben 

diyip hızlıca mutfaktan çıkıp kapıya yürüdüm.üzerime ince ceketimi giyinip çantamı alıp dışarı çıktım.yakında kesin hasta olucaktım.bayadır doğru düzgün yemek yemiyordum.sahile yaklaşırken telefonum çaldı.ceketimin cebinden çıkarıp arayana baktım."baba"yazısını görünce ofladım.asla babamı telefonuma babam diye kaydetmedim kaydetmeyeceğimde o hiç bir zaman babam olmadı baba oldu.sıkıntıyla telefonu açıp kulağıma götürdüm.babam konuşmaya başladı.

DOKTOR VE MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin