2 AY SONRA
MARAL'DAN:sabah erkenden yanıp duşa girdim.bu gün kayra ve sinan evleniyorlardı.onlar adına çok sevinmiştimduştan çıkıp üzerime rahat kıyafetler giyinip karya'ya bağırmaya başaldım.
-gelin hanım uyandılar mıı
karya'nın sevinçli sesini duyunca gülümsedim.
-uyandı çoktann
odasına girip konuştum.
-vay be kardeşini bırakmaya dünden razıydın ha
-aman ne bırakma ne bırakma alt tarafı yan taraftaki eve taşındık
kahkaha attım.
-hadi gelin hanım gelinde size son kahvaltıyı ben hazırlıyım
-canıma minnet
gülüşerek aşağıya mutfağa indik.kahvaltıyı hazırlayıp masaya oturduk ve eskilerden bahsederek kahvaltımızı bitirdik.mutfağı toplayıp karya'nın odasına çıktık.karya'nın çocukluk hayaliydi evlenince onun saçını ben yapacaktım.elim yatkındı saç yapma ama kendi saçımı bir türlü yapamazdım bende hep karya'nın kini yapardım onunda çok hoşuna giderdi yaptığım modeller.yaz gelmişti kır düğünü yapacaklardı saçını çok abartılı yapmayacaktım bu yüzden.karya'nın saçını bitirmiştim.çok yakışmıştı bu model karya'ya karya zorla beni oturtup saçlarımı yapmaya başladı.saçımı bitirince aynaya baktım çok tatlı olmuştu.karya'nın yanağından öpüp odama geçtim ve elbisemi giyindim.makyajımı yapınca tamamdım.şimdi sıra karya'ya gelinliği giymekteydi.kendide giyinebilirdi aslında çok kabarık değildi.
(maralın saçı)
(maralın elbisesi)
kayra'nın odasına gidip gelinliği giyinmesine yardım ettim.giyinince bir iki adım gerileyip karya'ya baktım.çok güzel olmuştu.gözlerim dolmuştu neredeyse ağlayacaktım.gözlerimi tavana dikip bekledim biraz ağlama hissim gidince konuştum.
-gelin hanım hadi damat ağaç olmuştur.
önden inip kapıyı açtım efecan ve kızlar yanıma geldi.sinan kapıda karya'yı bekliyordu.karya merdivenlerden inip sinan'ın karşısına geldi.sinan karyanın koluna girip gelin arabasına yürüdüler ve arabaya binip gittiler.bizde arkalarından kızlarla efecan'ın arabasına binip düğün yerine gittik.gelince kızlarla gelin odasına çıktık.davetlilerin gelmesine bir saat vardı.karya çok heyecanlıydı.herkes evlenip gidiyordu.tek ben kaldım evlenmeyen.davetliler gelmeye başlayınca kızları alıp aşağıya indik ve gelen davetlileri karşıladık.herkes gelince müzik çalmaya başladı.karya ve sinan merdivenlerden iniyorlardı.çok yakışıyorlardı birbirlerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR VE MAFYA
ChickLitişinde çok başarılı olan doktor Maral.herkesin çok korktuğu mafya iş adamı Efecan iplikçi.eğer bir gün maral ve efecan tanışırsa ne olur?. GELİN VE bunu kendiniz öğrenin...