26. Kapitola

2.2K 255 26
                                    

„Jungkooku, jsi si jistý, že to myslíš vážně? Já jen, aby ses dokázal věnovat jak skupině, tak i svému... osobnímu životu," zamumlal Namjoon a Jungkook přikývl. „Jo, zvládnu to."
„A ona? Myslí to s tebou vážně?" zeptal se Jin jako matka, která se bojí o své dítě. Jungkook se zasmál a skousl si ret. „Jo... určitě jo."

Po té větě se Taehyung prudce zvedl, vzal si kabát a začal se obouvat. 
„Kam jdeš?" zeptal se ho Namjoon, ale Taehyung neodpověděl. Pouze mávl rukou a s posledním pohledem na Jungkooka odešel. 

Všichni ztichli a Jungkook sklopil pohled. Skousl si ret a zatřepal hlavou. „J-jdu spát." 

Všichni začali debatovat a řešit Jungkookův vztah. 
„Měli bychom si dávat pozor... Jungkook nikdy nevypadal, že chce mít někdy v blízké době vztah a teď zničehonic má holku? A Taehyungova reakce?" vydechl Hoseok a Namjoon zakroutil hlavou. „Je to divný, ale teď toho moc nezmůžeme. Já jdu zavolat Taehyungovi a ujistit se, že je vše v pohodě. Všichni se pořádně prospěte, zítra máme celý den cvičení."








„Taehyungu?"
„Co je?"
„Vše v pohodě? Vyletěl si z dormu jako st-"
„Jo, vše v pohodě, ještě něco?" 
Namjoon se odmlčel, protože byl překvapený jak k němu mluvil mladší. 
„Hele, víš, že mi můžeš kdykoliv všechno říct... Jsme sice skupina, ale také rodina, takže doopravdy."
Taehyung nic neodpověděl, ale potom se trhaně nadechl a vydechl jediné: „Díky hyung, jsem v pohodě..."

----

Omlouvám se, že dnes nic moc nebylo...

Já jen, že ráno jsem vstala, jela 4 hodiny do Liberce, tam jsem strávila nějakých pár hodin chozením po IQLandii a nakonec zase 4 hodiny zpátky. K tomu jsem celou cestu prokýchala a prosmrkala, jelikož jsem začala mít rýmu jako kráva. A poslední hodinu mě začala k tomu bolet hlava. 

Takže domů jsem se vrátila unavená, znuděná a ještě k tomu nachlazená, ah... Teď mi furt není nějak moc dobře, ale snažila jsem se napsat alespoň tuhle jednu kapitolku.

Přeji vám krásný víkend a hlavně se pořádně prospěte ^^

Desire - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat