101. Kapitola

2K 214 28
                                    

Turné vysílilo úplně všechny, ale o koho se Namjoon bál asi nejvíce, byl Jungkook. Minulý rok to s ním při turné nebylo dobré a tak se bál, že se opět bude přemáhat. 

Ještě na začátku turné se Jungkook zranil, což komplikovalo celé turné, ale nakonec se to vyřešilo. Jungkook z toho nebyl absolutně nadšený, což na něm šlo dost vidět... Taehyung mu zlepšoval náladu a zároveň u toho pobláznil fanynky a to pouze při jediné části DNA.

 Taehyung mu zlepšoval náladu a zároveň u toho pobláznil fanynky a to pouze při jediné části DNA

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.







„Jungkookie, jak se cítíš?" zeptal se ho Jin po dalším dni vystoupení a Jungkook si povzdechl. „Jsem v pohodě, hyung..." 
Jin protočil očima a sedl si s Jungkookem do auta, které je mělo odvést na hotel. „Jungkooku, už jsi zase smutný kvůli tomu?" zeptal se ho Jin tiše a Jungkook se na něj podíval. „Ne, hyung. Jsem hrozně šťastný, že jsem neschopný! Prostě mě sere, že jsem posral turné nejen nám, ale hlavně ARMY!" vyjel na něj Jungkook a Jin zakroutil hlavou. „Nikdo ti nic neříká... Jungkookie, stane se to, jasné? Prostě ses zranil, na tom nic není..."

„Jin má pravdu, nemysli na to..." připojil se k nim konečně Taehyung, přisedl si k Jungkookovi a políbil ho na tvář. Jungkook si povzdechl a nechal se Taehyungem vtáhnout do objetí. „Kde jsi zas byl?"
Taehyung ho políbil do vlasů a zasmál se. „Jen jsem něco vyřizoval s Namjoonem..." odpověděl mu a potom bylo ticho. 
Ticho, které doprovázelo zbytek cesty na hotel...












Po večeři se všichni rozešli na pokoje - Taehyung s Jungkookem měli samozřejmě společně. Taehyung se rychle osprchoval a Jungkook hned po něm. Taehyung naprosto vyřízený z vystoupení sebou plácl na postel a Jungkook si k němu pomalu lehl. 
„Nebuď smutný kvůli tomu, ano? Usmívej se, to ti sluší mnohem víc..." zašeptal Taehyung a Jungkook se malinko pousmál. Přitiskl se k Taehyungovi, který ho objal a povzdechl si. „Jsi úžasný a myslím, že všichni chceme jen to, aby ses uzdravil, takže ani nemysli na to, že bys někoho tímhle zklamal. A teď spinkej, dobrou noc..."
Taehyung ho políbil na tvář, čelo a nakonec mu vtiskl i na rty dětskou pusu. 

Taehyung mu dlaní sjel od boku na stehno, které si vytáhl blíže k sobě tak, že měl Jungkook nohu přes jeho klín. Taehyung mu začal jemně hladit nohu, druhou rukou záda a do vlasů mu každou chvilkou vtiskl krátký polibek. „Dobrou noc, Taehyungie... a děkuju."
Jungkook mu zahrabal obličej do hrudi a hladil ho na bříšku. Oba dva se mírně usmívali a užívali si péči toho druhého. 

A samozřejmě oba dva usnuli do pár minut...

----

Dnes bude asi jen jediná, ale zítra se pokusím toho napsat více ><

Desire - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat