66. Kapitola

2.3K 234 29
                                    

„C-co?" vydechne Jungkook a Taehyung se zasměje. S tichým zavrčením jemně skousne kůži na Jungkookově krku a dočká se tichého vzdechnutí. „A-ahh.."
Taehyung mu sundal tričko a ihned dlaněmi začal přejíždět po Jungkookově těle. Na jeho těle se ježily chloupky, občas někde cukl nebo se jeho končetiny zatřásly, ale to Taehyunga nesmírně těšilo. 

„Máš nádherné tělo, Jungkookie, víš to...?" zašeptal Taehyung a mezi rty vsál Jungkookovu bradavku. Jungkook se nad náhlým činem polekal, ale zároveň se cítil dobře. Tiše vydechl, prsty zabořil do Taehyungovo vlasů a nechal, aby jeho rty laskaly jeho hruď kousek po kousku.
Taehyung mu jemně zatáhl za lem tepláků a odtáhl se. 

„Postav se a svlékni si to," zašeptal Taehyung a skousl Jungkookovi spodní ret. Jungkook se na něj nechápavě podíval a Taehyung ho zopakoval. „Svlékni se, přede mnou."
Jungkook slyšel ten dominantní tón, který ho nutil udělat to, co Taehyung řekne. Zvedl se a s červenými tvářemi si začal stahovat tepláky. Taehyung mu ihned sjel dlaněmi po stehnech a začal je obsypávat polibky. Jungkook tiše vzdychal a když se Taehyungovy rty dotkly dokonce i jeho erekce skrz boxerky, tak se neudržel a zavzdychal konečně to, co Taehyung chtěl slyšet.

„Ahh... daddy." Jungkook měl tu tendenci mu přitisknout obličej k jeho rozkroku ještě víc, ale Taehyung mu ihned zaryl nehty do stehen tak, že Jungkook musel chytit spíše něco, co by ho udrželo stabilním. 
Taehyung se zasmál a jazykem vjel pod Jungkookův lem boxerek. Jungkook tiše zakňučel a zadržel dech. Taehyung ale nic neudělal. 

„Svlékni si i ty boxerky, zlatíčko... potom ti chci vyšukat tu tvou nádhernou pusinku a vidět tvůj roztomilý kukuč, který při tom máš."

----

Včera žádná kapitola, já vím... :( 

Pokusila jsem se napsat alespoň něco dnes, zítra taky se pokusím (před a po brigádě), ale nevím nevím. Snad to v neděli bude lepší :(

Něco málo už mám srovnaného, mám menší zvratík (více toho c:) :'), mám konec, ale ještě něco do toho musím dát, takže pořád přemýšlím c: 

No, je sice víkend, ale doufám, že už většina z vás spinká a dopřává si klidný spánek, doprovázený nádhernými sny, díky kterým se po probuzení usmíváte ^^

Abych se přiznala, občas jsem měla i sen, ve kterém jsem prostě nic nedělala, jen četla komentáře a po probuzení jsem neměla tušení, pokud to bylo real nebo ne. :') No nic (:

Já už jdu konečně spinkat >< 

Chtěla jsem jít spát o asi 1-2 hodinky dřív, ale tak trošku jsem měla tu tendenci napsat ještě kapitolu (jelikož mám pocit, že když nevydám 1-2 dny, tak že to se mnou vzdáte, i když to nemusí být pravda :((), tak jsem nad ní strávila pár minut (hehe, pár...) A stejně je nic moc, but mianhae ><

Love and Purple you all <3

Desire - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat