14. Kapitola

2.4K 260 30
                                    

Dny plynuly, chlapci se den co den proslavovali a byli za to hodně rádi. Samozřejmě, že nerostla jenom jejich sláva, ale také i něco jiného. 
Jungkook i Taehyung se k sobě začali chovat zvláštně. Jako by jeden bez druhého nemohl jít pryč, ale zároveň, že se k sobě nechtějí ani přiblížit. 

Den, kdy se nejen BTS, ale i ostatní skupiny viděli na akci. Taehyung se za pár dní nejen sblížil ještě víc s Jungkookem, ale narozdíl od něj se více sbližoval s ostatními členy. Yoongi si s ním celou dobu na akci povídal a potom, když došli za ostatními, tak byl hlavně s ním. Jungkook je viděl a ihned mu na tváři nehrál ten jeho roztomilý úsměv. Zklamaně si přehodil ruku přes Jiminovo rameno a o to druhé si opřel bradu. Taehyung ihned zaznamenal něčí pohyb a tak se podíval vedle sebe. Úsměv, který mu na tváři celou dobu hrál, tak mu opadl. Odvrátil pohled a nic nedělal. Po chvilce cítil, jak mu Yoongi kolem ramen a krku sepnul ruce a natiskl se na něj. 

Jungkook odešel k Hoseokovi - na druhou stranu. Taehyung to po chvilce zaznamenal a posmutněl. Vadilo mu, když u sebe neměl Jungkooka a tak ze sebe Yoongiho ruce po chvilce sundal a chtěl jít za Jungkookem. Po ukončení akce se Taehyung rozhlížel, aby našel Jungkooka, který šel s davem. Nakonec se Taehyung rozloučil do kamery, vytvořil jeden falešný úsměv a to samé Jungkook za ním. 

Ihned, co se dostali mimo kameru, tak ho Taehyung chytil za zápěstí. 
„Jungkookie, kdes byl celou dobu?" zeptal se Taehyung a Jungkook se mírně zamračil. Odtáhl ruku a zašeptal: „Co tě to zajímá? Byl jsem s Hoseokem."
Jungkook poté odešel za Hoseokem, se kterým ihned navázal konverzaci a ihned tak i s Jiminem. Taehyung ho nevěřícně pozoroval, ale nakonec ho Namjoon popohnal, jinak by zmeškali odvoz. 

U nich doma to bylo normální. Všichni byli v pohodě, jenom Taehyung se cítil dost odstrčený. Yoongi se bavil s Jinem a Namjoonem, přičemž Jungkook se bavil s Jiminem a Hoseokem. Ačkoli ho Hoseok i Jimin volali, tak se nechtěl připojit a tak raději odešel do pokoje, kde strávil celou dobu přemýšlením a koukáním do stropu.

----

Trošičku delší na dobrou noc ^^ Přeji vám hodně štěstí po celý týden ve škole >< 

Love and Purple you all ^^

Desire - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat