73. Kapitola

1.9K 224 22
                                    

„Notak, musí to být dokonalé! Zítra už je MAMA, tak to prostě musí být co nejlepší!" poháněl je Hoseok, který kontroloval každičký jejich pohyb. „Fajn, to stačí... už se to nezlepší." 
Všichni sebou plácli na zem kromě Yoongiho. „Tyvole, jdu do postele."
„Však jsou čtyři hodiny odpole-"
„Jdu. Do. Postele..." vydechl Yoongi a Jin protočil očima. Po nějaké chvilce se všichni dokázali postavit a začít si balit. „Jungkooku, jdeš?" zeptal se Jin a Jungkook zakroutil hlavou. „Chci ještě trénovat... necítím se na to ještě, tak si to projedu."
Jin přikývl a se všemi odešel. 

„Jungkookie, hlavně na sebe moc netlač," řekl Taehyung a políbil ho na čelo. Jungkook přikývl a Taehyung odešel. Místností se rozezněla hudba, Jungkook se dal do pohybu a takhle to bylo další dvě hodiny.

Jungkook zjistil, že všechny kamery už odnesli, že nikdo není kolem něj a tak si na chvilku sundal tričko. Vytáhl si mobil a na chvilku si sedl. 

Jin
Kdy tě mám vyzvednout? 

Jungkook
Dojdu to sám, není to daleko

Jin
Fajn ale dávej na sebe pozor


Jungkook se zasmál a odložil mobil. „Jako máma..."
Nakonec se znovu zvedl a dál trénoval. 

Uprostřed songu si Jungkook ani nevšiml, že mu někdo přišel do místnosti. Dál trénoval, tančil a stejně se zastavil. Cítil na sobě něčí pohled a takový zvláštní pocit.
Otočil se čelem ke dveřím a viděl tam Taehyunga, jak se opírá o dveře, má zkřížený ruce na hrudi a dívá se na něj potemnělým pohledem. Díval se na něj intenzivním pohledem, který Jungkookovi sebral slova.

----

Bude ještě jedna, ale jak jsem zjistila, tak trošku už nestíhám napsat ten oneshot... musím si dopsat zbytek sešitů (které jsem nestihla doteď) a potom snad něco napíšu :(

Ale ten oneshot to asi úplně nebude.

Desire - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat