[ SEOUL HIGH SCHOOL ]
SEVENTEEN dan Seungrin selamat sampai ke sekolah. nasib baik tinggal seminit je lagi. kalau lambat walaupun 1 minit, confirm kena denda cuci tandas.
Junhui: sorry, Jun dan Wonu tak dapat nak teman korang sampai kelas sebab Sir Han masuk kelas awal. kalau lambat sesaat, memang naya kitorang.
wajah Jun kelihatan risau dan cemas.
Chan : takpe. hyung pergilah. biar Chan dan Seungrin masuk kelas sama-sama.
Seungrin : ha'ah. lagipun kelas kitorang dekat je.
Wonwoo : okey, hati-hati. bye!
Chan&Seungrin : bye!
~~~
Seungrin menggeliatkan badan dan menguap. matanya mula penat dan kuyu.
Chan : penat sangat aku tengok kau ni. *kemas buku*
Seungrin : memang. penat dengar Mr. Yoo membebel 2 jam. tapi kira okeylah tu sebab kita tak payah belajar Sejarah hoho.
Chan : ada faedah juga kita masuk lambat.
Seungrin : aku tau. *flip rambut*
Chan : ceh! mari pergi kantin. aku rasa yang lain dah tunggu.
Seungrin : ha jom.
Seungrin dan Chan keluar daripada kelas. semasa dalam perjalanan ke kantin, datang 6 orang namja dihadapan mereka berdua.
Seungrin : korang lagi. apa yang korang nak?
JAEXXX : senang je. kitorang nak kau. *smirk*
Chan dan Seungrin menggulingkan bebola mata. ayat yang sama setiap kali mereka bertemu.
Seungrin : bosan duh dengar ayat kau. lagipun aku tak hamak lah dengan geng korang.
JEXX : tapi kitorang tak bosan ganggu korang.
Chan : itu kitorang tau. dah hobi, nak buat macam mana en? masing-masing ada life.
HAEXXXX : baguslah kalau korang dah tau. tak perlu lagi kitorang nak explain macam-macam.
Seungrin : tch! mari, Chan. abang-abang yang lain mesti dah lama menunggu.
Seungrin menarik tangan Chan. Seungrin menolak Jaexxx ke tepi. belum sempat mereka lalu, Jaexxx merentap tangan Seungrin. Chan pula ditahan oleh dua orang kawannya.
Chan : lepaslah gila!
RE**** : kau diam!
Seungrin : kau nak apa lagi ni Jaemin? tak penat ke asyik ganggu orang lain?
Jaemin : *smirk* aku langsung tak rasa penat kalau perkara tu melibatkan kau dan abang-abang kau.
YOU ARE READING
[C] BROTHERS ♡
FanfictionYoorin or Seungrin (reader), seorang perempuan yang dikelilingi oleh jejaka tampan kegilaan readers hoho. mereka ialah SEVENTEEN, BTS dan NCT DREAM. nak tau lebih? asilalah baca fanfic ini. faham-fahamkan la ye ʕ•ε•ʔ