7. Întâmplare ciudată

492 24 1
                                    

-Ce ai pățit? întreab Jason ridicându-mi fața.

-Nimic...dă-te din calea mea. spun plecând.

Merg câțiva pași și îl aud strigându-mă.

-Spune-mi cine ți-a făcut asta!Acum! țipă el plin de furie.

-De ce te interesează?!Tu nu poți face nimic ,iar eu m-am ales cu un ochi negru. țip eu.

Îmi i-a fața în palmele lui mari și se uită la ochiul meu.Se întristează și pleacă grăbit.

-Unde pleci? strig eu după el.
-Am ceva de rezolvat. explică el.

-Ash...să plecăm. spune Ryan făcându-mi semn să urc în mașină.
Din perspectiva lui Jason.

-Deschinde curvo!Știu că ești înăuntru! spun dând cu pumnii în ușa lui Lucy.

Dechide ușor ușa acoperindu-și gura.Îi dau mâna la o parte și sângera.

-Deci tu ești aia... spun băgându-i mâna în gat lipind-o de perete.

-Jason,am făcut asta pentru că te iubesc și nu am de gând să te pierd pentru o minorosiță! explică ea rămânând fără aer.

Îi dau drumul punându-i pistolul în dreptul capului.

-O curvă nu poate iubi.Și...să-ți fie clar:Dacă te vei mai atinge de ea...îți zbor creierii. spun plecând.
Din perspectiva lui Ashley.

Mă tot plimb de colo-colo așteptând să vină Jason când îl văd intrând.

-Unde ai fost? întreb speriată.

-Nu te privește pe tine prințeso.Acum...să facem ceva cu ochiul tău. spune trăgându-mă în baie.

Mă așeză pe chiuvetă scoțând trusa de prim-ajutor.

De fiecare dată când tampona trezăream închizând ochii,el chicotind.

-Mersi. spun plecănd.

-Îmi poți mulțumi cu un sărut. și vine după mine.

-Tu nu trebuie să pleci? întreb eu.

-Ne vedem mâine prințeso. spune plecând.

Intru în camera schimbându-mă în pijamale. M-am pus în pat încercând să adorm. Primesc un mesaj în care scrie 'Nu te teme,nimeni nu îți v-a face rău prințeso!'. Zâmbesc ca idioata și pun telefonul pe noptieră adormind.
*Ziua următoare*

Mă trezesc văzând un bilețel lipit pe frunte pe care scrie 'Am ceva de rezolvat.Simte-te ca acasă!' -Ryan.

Mă ridic din pat făcându-mi rutina de dimineață și coborând în bucătărie.

Mi-am pregătit micul dejun ducându-mă în living.
*3 ore mai târziu*

Telefonul îmi sună văzând că este Ryan...

-Da..? răspund eu.

-Ashley...vino repede la...

Totul sau nimic.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum