Sevgili günlük;
Bugün cok farklı gecti. Burcu ile oturduk ama poyraz sürekli birlikte oturalım diyodu.poyrazla ic ice olmamız yasemini sinir etsede belli etmiyodu. Yasemin poyrazı liseye basladından lise sona kadar ck sevmisti hatta o bile poyrazdan eroin almıstı. Eroinin etkisiylede poyrazla yatmıştı. Buna ramen ona hala sırıl sıklamm aşık.
Kızın derdini anlamıyorum yaa. Tenefüste cam kenarında poyrazla konusuyoduk yaseminde vardı ayçayla konusuyodu poyraz beni öpmeye baslayınca bende karsılık verdim yasemin 2metre boyuyla yanmda "ayıp oluyo ece"
Poyraz yasemini kolundan tutup konusuyolardı ayca bisyler anlatıyodu fakat dinlemiyordum.
Poyraz sinirlenmis gibi konusuyordu yasemin rahat durmıyip poyrazı öpmeye calısıyordu.
Poyraz onu itip yanıma geldi ne tuhaflar amk. Poyraz "bugün evime gidelim" of ladım "tamam" dedim surekli bole demesinden sıkıldım. Edebiyat dersi sıkıcıydı. Cıkısta poyraz kızlara eroin alıyodu ama 2mizin evinde alıcanı soledi. Eve gittik poyraz sürekli öpüyodu bende verip gidicemi soledim ofladı ilk sonra kafasını salladı eve geldimde babannem "nie gec geldin kızım"
Dedi cok düsunceli biri gercekten "kızlarla takıldık ondan "
Gülümsiyip isine devam etti. Biraz uyudum uyandımda saat 11di simdide uyuyamiyorum
İyi geceler♥