20.10.2005

570 19 5
                                    

SEVGİLİ GÜNLÜK;

bugün yine aynı hayatıma devam ediyordum okul-ev-okul annem babam kavga etmesi ve ayrılma kararı almaları beni çok sarsmıştı sigaraya başlamıştım aradaşlarım azıma dahi sürmediğim içkiyi bana içirmek istiyorlardı lise ortamı normal. ne aptallar var dünyada off. bi ara eroinde kullanmamı sölediler düşünmüştüm bu hayatımda 1 saatım huzurlu geçicekti fenamı yani bizim sınıfın kızları okul çıkışları mekanda alırlardı eroini bnde öğrenme amaçlı gittim erkekler veriyolardı eroini.

önce bir şırıngaya ilaç gibi bişy doldurulodu kollarından verdiklerin gördüm iğreneden oldum olası korkmuşumdur burcuda öğle ama kullanıyo ve iğnedekini sıkınca kendinden geçer oluyo başka bi burcu oluyo bu kız.

gülüyo herşeye çıldırıyo çığlık atıyo titriyo bazen. etkisi geçmediği zamanlar sakinleştirici veriyolardı yanlarına geldim "banada versene poyraz" poyraz sınıfımızın en tatlı çocuğu bnm için gözleri mavi saçları sarımsı sürekli takılıyoruz onla sevgili değiliz fakat öpüşüyoruz bazen yatalım diyo ama kabul etmiyorum kızlar öğrensin sölemezler ama elbet aileme giderdi poyraz bana dönüp güldü "iğneden korkuyorsun ama eminmisin bak seni aşmasın sonra" göz kırptı gülümsedim ve fısıldadım "eminim aşmicak ver hadii" dedim iğneyi hazırladı oturuyordum ilk önce öptü "çok istekcisin" demiş ve vermişti.

çok acayip bişydii anlatılamaz bir duygusu vardı gerçkten krizlerimi poyraz sonlandırdı yarım saate kendime gelmiştim kızlar gtmişti sakindim yanımda poyraz vardı "sonunda uyandın be kızım iğki verdik hee " diğip güldü "yaa dalga geçmesene" dedim ""eve gitmem lazım geç kaldım poyraz"

gülerek cevapm verdi yine " ben bırakırım sorun değil bin gidelm" onayladım eve geldim

yine kavgaaa gürültüü o eroini bida almayı tercih ediyorum. bu durumdan daha iyidir hem!

babam kapıyı çarpıp evden gitti odama çekildim telefonu aldım facebooktaydım sevgilim yoktu ama sevenim çoktu.

ne kadar çok piç var banane yani sizin şeyinizden anlamıyorumkiii! burcuyla konuştuk telefonda eroinin iyi olduğunu ve kullanmak istediğimi söledim annem hızla içeri girdi duymuştu beni "ne eroiniii ecee! eroinmi kullanıyorsun sana inanmıyorummm!!!" tokat atmıştı

yanağımı tutarak çantamı alıp evden çıktım poyrazı aradım takılalımmı dedim kabl etmişti. geldiğinde "noldu sesin tuhaftı" gözlerim telefonda "yok birşey nereye gidiyoruz ilk" dedim.

"evime desem kabul edermisin" ona baktım ciddice "kes şnu oyraz sırası diil şimdi"

"tamam tamam yeni bi eğlence yeri açılmış buz pisti var gel gidelim oraya harika b yer"

küçüklüğümden beri buz pateni yapmışımdır. bugünüm gerçekten tuhaf ve üzücü geçti

istenmedik şeyler yatım. poyrazla gittik eğlenceli geçmişti evime bıraktı bende bi kaç giysi alıp annanemin yanına gittim orda kalıcaktım. evveet günlüğüm en büyük sırdaşımsın.

ama artık uyumam gerekiyo gerçktn.

slm yeni hikaye :) hep +2 yle devam edicem ve durum hiç olmicak neyse umaırm beğenilir. <3

-merve

EROİN GÜNLÜĞÜM♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin