ÖZEL BÖLÜM(2)=ÇİKOLATA SOYGUNU

8.6K 464 87
                                    


Uzun zaman oldu, ha? Özleyen var mı?

Şahsen ben, Sara ve Eymen'i özlediğimi fark ettim:)

Neyse uzatmayacağım dlxödlx Keyifli okumalar canlarım♥

***

"Çikolata istiyorum!"

"Sude gece gece ne çikolatası Allah aşkına?"

"Sara, sen bana ne demeye çalışıyorsun?"

"Diyorum ki; sen obur musun acaba?! Ben sana nereden bulayım bu saatte çikolatayı?"

Sinirle göz devirip elimi saçlarımdan geçirdim. Sude bana kedi bakışları atarken yanımdaki minder de oturan Gökçe pişkin pişkin sırıtıyordu. Hilda ise evdeki son çikolatayı kapmış, Sude'ye göstermeden gizli gizli miğdeye indiriyordu. Başımı arkaya çevirip koltukta oturan beylere baktım.

Eymen elinde kumanda kanal kanal geziyordu. Bruno kafasını arkaya yaslamış derin derin ofluyor, Yekta ise dünyadan soyutlanmış Gökçe'nin suratını seyrediyordu.

Of. Ne kadar sıkıcılar ya.

"Sara bakkal açık mıdır ki?"

Bakışlarımı bezgince Sude'ye çevirip, ardından kolumdaki saate baktım.

"Saat gecenin 1'i Sude! Hangi bakkal açıktır ki?"

"Sude için özel bakkal varya hani bu şehirde Sara'cım. O bekliyor 7/24." dedi Gökçe.

Sude Gökçe'ye yanındaki küçük minderi fırlatıp "Benimle dalga mı geçiyorsunuz ya?!" diye bağırdı.

Derin bir nefes aldım. Bruno gözlerini açıp yerinde rahatsızca kıpırdandı. "Off! Beynimi siktini- ahh lan!"

Eymen ile Yekta aynı anda Bruno'nun kafasına vurunca hepimiz kıkır kıkır gülmüştük. Hilda çikolatanın boş ambalajını katlayıp üzerine oturduğu minderin altına sıkıştırdı. Ah! Ağzının kenarındaki çikolatayı görmemek için kör olmak gerekirdi!

Hilda ile göz göze gelince kaş göz yapıp ağzını gösterdim. Anlamadığı için kafasını sallayıp ne var diyordu. Sinirle derin bir nefes alıp elimle ağzını gösterdim. Ama artık çok geçti. Sude Hilda'nın ağzının kenarındaki çikolatayı görmüş, ve gördüğü gibi de ayağa fırlamıştı. Parmağıyla Hilda'yı göstererek bağırdı.

"Sen!" dedi. "Sabahtan beri mutfağın altını üstüne getirerek aradığım çikolatanın katili!"

Hilda'da ayağa kalkıp benim arkama saklandı. Göz devirdim. Sude yerine oturup kollarını göğsünde birleştirdi ve Hilda'ya küskün bir bakış attı.

"Küstüm, konuşma benimle."

Kafamı kaldırıp Hilda'yla bakıştım. Bana 'ne yapacağım' bakışı attı. Bende ona gözlerimi oynatarak 'git gönlünü al' mesajı verdim. Kaşlarını kaldırıp 'beni öldürür' der gibi baktı.

"Siz ne kaş göz yapıyorsunuz öyle?"

Kafamı Gökçe'ye çevirip şirince sırıttım. "Sohbet muhabbet işte, ne olsun canım?"

"Sude'm, canım arkadaşım, ben senle no küs kalmak. Anlıyor beni?"

Kahkaha attığımda Hilda bana sinirli bir bakış attı. Ağzıma hayâli bir fermuar çekip Eymen'in yanına sırnaştım. Bana tek kaşını kaldırarak bakıp yanağımdan öptü.

"Bende çikolata istiyorum!" dedim. "Hadi market soyalım!"

Bağırarak ortaya attığım fikirle herkesin dikkatini üzerime toplamıştım. En çok da Eymen'in kızgın ve şaşkın bakışlarını.

BEN KAÇIRILMIŞ OLAMAM! (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin