,, To snat nemyslíš vážně. Ty si chceš vzít ňákou hloupou kočku místo tady Tami. Rine seš největší boss mafie na světě a ty tu budeš s ňákou hloupou kočkou která ti nedá ani dítě." ukončil svůj proslov otec a já mu na to drze řekl ,, Tak za prvé není hloupí a je to i člověk a děsně roztomilý člověk. Za druhé ty dobře víš že jsem gay a za třetí on mi dítě dát může." Otec se na mě díval velmi vražedně a já si domyslel že to bude na dlouho a proto jsem přes tlačítko zavolal Huga. Ozvalo se ťukání které otce předběhlo před proslovem. ,, Dále." řekl jsem a dveře se otevřeli. ,, Co je Rine." řekl Hugo a já mu mile rád odpověděl. ,, Odvedl bys Capriho ke mě domů i s jeho psem a postaral se o ně tomhle bude na dlouho." Poprosil sem ho a on přikývl. ,, Zlatíčko běž s Hugem domů a tam si puste ňáký film." Políbil jsem ho na líčko. Cítil jsem to zas jako bych měl v břiše motýlky.
Zase jako bych měl v břiše motýlky. Podívám se na něj a odpovím ,, Ale vrať se co nějdřív ano večer se budeme mazlit." Řekl jsem mu to děsně přecukrovaně až se mi chtělo blejt slezl jsem z něj a obrátil se na ně dva. ,, Nerad jsem vás poznal a doufám že už vás nikdy v životě neuvidím." no co nic o tom že i k nim se mám chovat slušně. Čuměli na mě jako na blba a Hugo se smál na plné obrátky. ,, Pojď rychle." řekl mezi smíchem a já se vydal k němu a Rinovy poslal vzdušnou pusu. Zavřeli se dveře a já až teď nasadil znechucený výraz a podíval se na Huga který se ešte trošku smál. ,, Výstřel si s nimi podlahu. Všechno co ste řekli jsme poslouchali a musím uznat že jsi skvělí herec." vypustil a já se usmál. Je s ním sranda s Hugem si rozumět budu. ,, Vezmem sebou Jacka a jedem." Pokrčím rameny a jdeme i s Jackem do auta a směr jeho dům.
Doufám že se líbilo a díky že mě podporujete. Pokusím se dneska stihnout ešte jednu ale nevím , to víte škola a úkoli a tak. Vaše Magda
ČTEŠ
Policajt a Mafián
Short StoryMladý dvacetipěti letý policajt Capri ,který je zároveň drzý neko a dvacetisedmi letý boss největší mafie ve městě néli na světě Rin. Co se stane když se potká vždy usměvaví Capri a chlap s chladným srdcem kterého se všichni bojí? Jak to asi skončí?