,, Naschle Angelo." Zavolám na Rinovu matku ,která mi pozdrav oplatí i s úsměvem ,pak už vidím jen prach ,který dělá odjíždějící auto. Zavřu s Rinem dveře a jsem na ně hned přimáčknut s Rinem na mích rtech. Bojujem o dominanci a samozřejmě ,že vyhrál. Cítím jak mi můj kamarád vstoupá a dokonce i kamarád od mého mafiána se zvedl. ,, Zlato mám děsnou chuť tu tvou prdelku odpanit." Řekne s nadřízeným tónem. Jak já bych chtěl ,ale co ta schůzka. ,, Zlato já taky chci abys mi ji opanil ,ale co ta schůze má být za půl hodinky ani ne." Řeknu smutně. Povzdychne si ,ale pak se zle usměje. To znamená ,že si našel ňákou výmluvu. ,, Tak ať si počkají. Já na ně čekám vždy." Jen pokývu hlavou a on už mě nese nahoru. ,, Zlato ešte ti musím ti říct ,že to mám rád velmi tvrdě a ,že rád praktikuji BDSM praktiky." Co? Co to je BDSM? Tyhle otázky se mi honí hlavou. ,, Ok ,ale mám dotaz co to znamená BDSM praktika?" Zeptám se ho ,když mě hodí na postel. ,, To znamená ,že mám rád když mi pri sexu nikdo říká Daddy nebo Sir a rád toho dotyčného třeba bičuju nebo mučím ,ale mám své hranice. Co máš ty za uchilku?" Zeptá se mě a já jsem odhodlaný mu to říct. ,, Teď už to chápu. Já mám rád ,když mi nikdo říká baby ,ale nejlepší jsou podle mě kostými." Řeknu koktavě. ,, Moje baby potřebuje naplácat. Chceš mě cítit v sobě?" Řekne.
(Sex scénu vynechám. Já vím sem mrcha ,když se na to těšíte.)(Ha kecám tak zlá nejsem tady je sex.)
Začnu ho hladit po těle a při tom ho líbám ,velmi dychtivě. Začnu sjíždět níž na krk a ten pořádně označím , posunu se ešte níž a tím mu pusinkuji každý milimetr jeho kůže. Zastavím se na bradavkách. Jednu vsaji a hraju si s ní svým jazykem. Zatímco druhou masíruji svými prsty a můj drahý se prohýbá slastí. Vyměním to a saju druhou zatímco co tu první dělám prsty. Posunu se níž když uvidím ,že. Jsou obě dvě růžové. Můj malí se snaží popadnout dech. Najednou ležím pod ním a on mi opsipává krk polibky. Vzdychnu když mi udělá doopravdy velký cucflek. Žasne pracovat na mích bradavkách. Já zvednu jednu ruku a dám mu jeden prst na jeho vstup ,načes on zavzdychá. ,, Nikdo je tady citliví." Řeknu mu ,mezitím co mu jeden prst strčím do jeho krásné dírky a on sikne bolestí a prohne se slastí. Využiju situace a dám ho pod sebe a kleknu si mezi jeho nohy. Za chvíli přidám i druhý a on se prohne jako luk. Nakonec se do něj vešli čtyři. ,,Připravený?" Zeptám se ,on jen pokýve hlavou a já do něj pomalu vsunu špičku. ,, Kurva tak úzký." ,, ahhh Daddy tak velký." Kurva on mi řekl daddy. Vsunu se do něj celej a on zaskučí bolestí ,ale dá mi znamení ,že můžu a tak začnu přirážet rychleji a rychleji až se udělám do něj a on současně se mnou na jeho bříško a já se chvulku pohybuji ,ale pak se ozve zvonek a já se z něj pomalu vysunu. ,, Dojdu otevřít ty se obleč a přijď za mnou. Byl jsi nejlepší a počkej." Řeknu a ze stolu vezmu plug ,který má konec a dám ho do něj.
,, Jestliže to vyndáš tak si mě nepřej." Řeknu mu a už oblečený jim otevřu dveře a zavedu je do jídelny ke stolu kde je to pro ně na chystané ,protože sme to chystali ešte když tu byli rodiče. ,, Uslyším malé nožičky a z poza rohu vejde můj miláček a má na sobě jenom moji košili a tím začne starým dětkům ,ale i tím mladším. Začne téct slina a taky se jim zvedne jejich rozkrok.
Doufám ,že se líbilo a u další kapči ahoj. Vaše Magda.
ČTEŠ
Policajt a Mafián
Short StoryMladý dvacetipěti letý policajt Capri ,který je zároveň drzý neko a dvacetisedmi letý boss největší mafie ve městě néli na světě Rin. Co se stane když se potká vždy usměvaví Capri a chlap s chladným srdcem kterého se všichni bojí? Jak to asi skončí?