Když odešel se šťastným vyrázem tak jsem se pousmát. Mám skvělý plán: Prostě bedu hrát že ho miluji a dostanu ho do lochu. Easy. Ale musím uznat že pěkný a sexy je ,ale plán je plán.
Tohle je dokonalý plán. Prostě a jednoduše jsi ho vezmu a tak se dostanu na policejní základnu a k mému rejstříku a rejstříku mého gangu. Musím ale uznat že je naivní já neumím milovat a ešte musím uznat že je k ohnutí a děsně roztomilý.
Z mého přemýšlení mě vytáhne až můj otec s dívkou která má kozi velké jako něco a ešte k tomu je nalíčená jako kurva. Teď doufám že mu vše kluci vysvětlili a dali mu oblečení. A že za chvíli přijde a záchrání mě. ,, Ahoj Ryne rád tě vidím. Představím tě tohle je Tamara." řekne mi a mrkne na mě. Ta holka ke mě přijde a nahne se tak že jsou jí vidět ty obří kozy. Ble asi budu zvacet. Oprava určo budu zvracet. ,,Ahoj Tamara jsi děsně sexy ešte víc než tvůj otec říkal." bože ten hlas je tak upištěný.
Jeho kunpáni mi řekli co a jak s jeho otcem dělat a o co jde oblékli mě do nějakého oblečení. Podíval jsem se do zrcadla a musím uznat že má dobrý výběr. Šel jsem do jeho kanceláře a tam byl asi jeho otec a a u něj stála ňáká nána. Upřímně jsem trochu žárlil a protože mám hrát jeho přítele jsem řekl ,, Hale tak bacha ten je můj takže si dej zpátečku a jdi si přebudrovat nos a upravit výstřih." Všichni na mě čuměli jako na vola. Jako první se zpomatoval Rin ,, Zlatíčko klid pojď jsem. Tati tohle je můj přítel Capri. Capri tohle je můj otec." Tohole budu jednou litovat. Přijdu ešte k jeho otci a potřesu si rukou. ,, Moc mě těší." řeknu mile a sednu si k němu na klín a na ní se podívám zabijákým pohledem který říká ' Skus si na něj sáhnou a jsi mrtvá'. Podívám se na něj a dám mu pusu na líčko. Tohole lituju už teď ,protože se mi to i líbilo. Co to se mnou do prdele je?
Když mě políbil tak se ve mě něco pohlo mě se to líbilo. To přece nejde já milovat ani mít rád neumím. Tamara se vrátila k otci který po mě začal ihnet řvát .....
Pokračování příště doufám že se libilo a děkuji za pěkné komenty a ohodnocení od: Marie Bluckova
SraChistophovDoufám že jsem to napsala dobře a u další kapitoly zatím vaše Magda
ČTEŠ
Policajt a Mafián
Short StoryMladý dvacetipěti letý policajt Capri ,který je zároveň drzý neko a dvacetisedmi letý boss největší mafie ve městě néli na světě Rin. Co se stane když se potká vždy usměvaví Capri a chlap s chladným srdcem kterého se všichni bojí? Jak to asi skončí?