Proberu se v posteli a vedle mě někdo leží. Myslím si že tu nikdo měl tulivou. Kocourek klidně odechuje a já ho ze zadu obejmu a pošeptám ,, Kocourku já vím ,že tě ta tvoje šukézní prdelka bolí ale nedal by sis ešte jedno kolo. Protože ze včera si nic nepamatuji." Řeknu a plácnu ho po prdeli. ,, Dal ale já nejsem kocourek nebo co ale tvůj milovaný Eliot, medvídku." Řekne a já se zhrozím. ,, Eliote kde je Capri?" Vyjedu na něj a on se na mě usměje. Dělá se mi z něj zle.,, On uz se nám nebude plést do našeho vztahu medvídku." Objasní mi a já stuhnu. ,, Jacku!! Hugo!!" Zavolám na své dva kamarády ,který mají dávat pozor na kocourka. Po chvíli se otevřou dveře a v nich stojí oba dva a dívají se na mě jako na vraha ,který jim zabil matku. ,, Co je?" Zeptají se oba dva na ráz. ,, Kde je Capri a proč je tu Eliot? Co se stalo a proč mi říká že je Capri pryč?" Zeptám se a oni se na mě podívají s nechápavím pohledem. ,, Takle by ses nikdy nezřídil a navíc jsme te viděli pít jen vodu. Takže..." Otočí se na Eliota a Jack přiběhne k němu. ,, Cos mu dal do té vody a cos řekl Caprimu? " Řekne rozhořčený a já se na něj podívám zabijacky. ,, Dal jsem tam něco po čem mužeme být spolu bez toho otravného kocourka." Vysvětlí naštvaně podívá se na mě a dodá ,, Zlatí pojď ešte do postýlky. Dáme si to druhé kolo." Řekne slizce. ,, S tebou nikdy spát nebudu a říkám ti to na posledy nemiluji tě a nikdy nebudu. Jediného koho budu škukat je Capri. A taktéž to je jediný člověk kterého si vezmu za svého muže." Řeknu rozhodně a on se na mě podívá s úsměvem ,který nenaznačuje nic dobrého. ,, Myslím ,že ten tě teď přímo nesnáší." Řekne posměvačným tónem a dodá ,, Ale já bych tě klidně přijal." ,, Tak to si rádči vezmu ženu. Kluci vyvedli by ste ho pryč a sras v jídelně." Oba kývnou a už ho vlečou pryč ,on při to nařiká. ,, Lásko ne já te miluju." Obleču se a mířím do jídelny kde už sedí kluci a čekají na mě. ,, Kluci víte kde je Capri?" Zeptám se jich a oni pokývou hlavou. ,, Bezva tak kde je?" Podívají se na sebe a Hugo mi řekne ,, To ti říct nemůžem. Dali jsme slovo Rine a navíc si mu zlomil srdce." Ne. Ne. Ne . Já nechtěl. Pak mě napadla skvělá věc jak Caprimu vše vysvětlit a zároveň ho i potěšit.
Kouknu na kluky a ty na sebe. ,, Myslíte že by ste ho dokázali ňák ustrojit a dovést ho k tim vodopádům v lese?" Pokývou hlavou na náznak ,že jo a proč se ptám . ,, Zítra musí být přesně před západem slunce tam ano?" Řeknu jim a oni Hugo řekne ,, Ano Rine pokusíme se o to ,ale prosím tě tentokrát mu nezlom srdce ,ano?" Zeptá se mě a já přikývnu na souhlas. Poslal jsme mé muže aby si kvůli mé blbosti něco Capri neudělal hlídkovat.Vodopády o kterých mluvil Rin. Když byli menší chodili tam s Hugem a Jackem pořád.
Doufám že se líbilo a u další kapitoli ahoj. Vaše Magda
ČTEŠ
Policajt a Mafián
Cerita PendekMladý dvacetipěti letý policajt Capri ,který je zároveň drzý neko a dvacetisedmi letý boss největší mafie ve městě néli na světě Rin. Co se stane když se potká vždy usměvaví Capri a chlap s chladným srdcem kterého se všichni bojí? Jak to asi skončí?