Můj zadek

4K 144 5
                                    

,, Bejby moc zlobila víš co.si udělal špatně bajb? " Zeptám se ho zatím jsme v mé ložnici na posteli. ,, Ano daddy , sahal jsem na sebe bez povolení ale prosím nedávej mi to na celou noc do zadečku. Bejby to už nikdy neudělá Daddy , prosím. Zaprosil velmi hezky ale trest se možná o trošičku zkrátí. Klečí předemnou policajt ,ale sakra sexi policajt. ,, Když tak pěkně prosíš tak jen na půlku noci." Zatvářil se děkovně a já mu začal honit kamaráda. Vzdychal to chci poslouchát furt. ,, Už budu daddy." řekl a já přestal , zakňučel. Já vzal kroužek a dal mu ho na hodně ztopořelího kamaráda. Začne kňučet a prosit. ,, Daddy prosím sundej ahhh . .. mi to. " Řekl a já se zasmál. ,, Když zítra před mou návštěvou zatančíš striptýz tak tě i uvolněním." ,, Daddy , ano ahhh prosím cokoliv jen mě ahhh zbav tohohle.

Škemrám jako děvka ale já jí vlastně jsem. ,, Dobře takže zítra striptýz." Povyskočí z nadšení a po tom co jsem se udělal mě přiváže k posteli a vrazí do mého zadečku didlo. Vytrysknou mi slzy a pak mi řekne,, Dobrou noc bajb." Usnul a já po chvíli taky byl jsem hotový ale předtím jsem si něco uvědomil že já vlastně to dělám z vlastní vůle. Néé kvůli práci ale kvůli tomu že ho mám trošku ale jako fakt malilililinko rád.

Krátká ale snád líbila co myslíte daj to dohromady nebo ne budou oba dva toužit po informacích nebo to dopadne tak že se spolu dohromady daj? Zatím ahoj

Policajt a MafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat