Jsem děsně nervózní ,před chvílí mi Hugo volal ,že už je přichystaný a upravený ,přej má ale kruhy pod očima ,ale kluci ho donutili si na chvíli pospat. Doufám ,že mě neodkopne a odpustí mi. Stojím v altánku u toho vodopádu kde sme si s Jacke a Hugem hráli. Mám na sobě smoking a krásné růže barvi jeho očích ,takže modrou. Krásné světle modrou.
( Jako že tam není ta váza.)
Už jsou tady.
Dojeli jsme ke krásnému vodopádů a bílému altánku ,kéž by tu byl Ryn. Neviděl jsem ho asi tři dni a jsem na okraji zhroucení. Kluci mě zavedli do altánku a mě spadla pusa předemnou stát Rin s krasnou kyticí. ,, Capri tohle je pro tebe. Mají stejnou barvu jako ty nejkrásnější oči na světě taky Jako vlásky mojí lásky a mají stejnou barvu ocásku o oušek toho nejkrásnější neka na celé planetě." Řekl a já se začal červenat. ,, Moc si mi chyběl." Dodá a já už to nevidržím a skončím mu do náruče a pořád dokonala opakuji tyto slova ,, Ty mě taky." Řeknu na posled a seskočím z něj. ,, Teď ti potrebuji vysvětlit co se stalo." Chce mi říct , že s ním nespal dobrovolně. Moje srdce tluče radostí a lásko k němu. ,, Nespal jsem s ním dobrovolně. Dal mi ňákou drogu do pití a potom už si pamatuji jen ráno." Dokončil monolog a já se na něj podívám. ,, Promiň ,že jsem takle utekl. Jen sem nemohl snýst fak , že ten koho miluji celým svým srdcem je s nikým jako Eliot." Najednou kluci přinesli Eliota a mě se zastavil dech. Co tu dělá? Klad jsem si otázky ,ale žádná odpověď. ,, Lásko otoč se na mě. Otočím se na něj s tázavím pohledem. On začne mluvit. ,, Capri jsi moc milí, hodný, chytrý , dokonalý , krásný a takhle bych strávil jmenováním tvých skvělých vlastností snad věky ,ale teď se tě chci na něco zeptat." Koukám na něj a červenám se. ,, Ne to neudělaš. Miluješ mě. Nedělej to. Je to špína někaš si život." Řekne Eliot výstražné. Já nechápu o co tady jde. ,, Ty do toho nemluv." Domluví mu Jack. Usměju se na ně a svým pohledem zabloudím spátky k Rinovy. ,, Miluju te Capri a proto se tě chci zeptat: udeláš ze mě něj nejšťastnějšího muže a ..." poklekne a vytáhne z kapsi krabičku. ,,Vezmeš si mě?" Otevře krásnou krabičku a v ní je ten nejkrásnější záznubní prsten na světě.
Čekám na jeho odpověď. ,, Ano , ano , ano ,ano a milionkrát ANO."
ČTEŠ
Policajt a Mafián
Short StoryMladý dvacetipěti letý policajt Capri ,který je zároveň drzý neko a dvacetisedmi letý boss největší mafie ve městě néli na světě Rin. Co se stane když se potká vždy usměvaví Capri a chlap s chladným srdcem kterého se všichni bojí? Jak to asi skončí?