"Hayır bu kadar yeter" dedim. Zevki yarıda kaldığı için sinirli ama o yeşil gözleri hala az önce ki gibi parıldıyordu.
Şimdilik bu kadar yeter küçük. Ama bekaretini almamı sen isteyeceksin.
"Ne sacmaliyorsun sen uzak dur benden al ışte aldın istediğini yaklaşma bir daha bana"
Görüşeceğiz küçük
Bunları söyleyip arkasına bakmadan çıktı revirden. Sapık herif iğrenç pisliğin teki böyle biriyle karşılaşacağımı bilsem asla bu okula gelmezdim.
Kapı tekrar açılınca gelenin kim olduğuna baktım. Bu sınıfta gördüğüm kızlardan biriydi.
Iyi misin? nasıl olduğuna bakacaktım ama karan beni kapıda tutup ben çıkana kadar sakın içeriye girme dedi. Bende onun çıkmasını bekledim.
"Evet iyiyim.teşekkür ederim onun adı karan mıydı?"
Evet karan 3. Sınıf alttan dersleri olduğu için bizim derslere de girmek zorunda kalıyormuş. Sence de çok yakışıklı değil mi yaa?
"Aa bilmiyorum ben biraz dinlenmek istiyorum sadece"
Tabi hemşire çıkabilir dedi. Toparlan beraber gideriz seni götürürüm.
"Tamam teşekkür ederim."
Kalçama kadar kalkan eteğimi düzeltip ilerlemeye başladım. Umarım bunlar devam etmezdi aksi takdirde hiç iyi şeyler olmayacaktı. Beraber revirden çıkıp okul çıkışına doğru ilerledik bu halde yurda nasıl gideceğimi bilmiyordum. On dakikalık mesafe de olsa bu sekilde sağlıklı bir sekilde gidebileceğimi pek sanmıyordum.
Canım ben okuldan çıkamam seninle ancak buraya kadar gelebiliyorum kusura bakma lütfen.
"Önemli değil ben kendim gidebilirim teşekkür ederim."
Hala adını bilmediğim kız bana gülümseyip gitti. Çok iyi oda gitti şimdi ne yapacaktım ben kahretsin ya. Yavaş adımlarla ilerlemeye başladım bir an başım dönünce daha fazla ayakta duramayacağımı anladığımda kendimi bıraktım o anda bir çift kol sardı bedenimi kim olduğuna bakmak için gözlerimi hafif araladığım da sabah karanla kavga eden çocuk olduğunu gördüm.
Iyi misin maviş?
Maviş mi cidden mi nefret ederdim bana böyle hitap edilmesinden.
Evet iyiyim sadece biraz başım döndü.
Aldığın darbeden sonra normal böyle olması.
Sen de mi gördün herkese rezil oldum ya.
Merak etme herkes harap oldu sen sadece dikkatimi çektin.
Öyle mi anladım.
Istersen seni götürebilirim?
Aa hayır teşekkür ederim ben kendim gidebilirim.
Emin misin bence gidemezsin baksana yürüyemiyorsun bile.
Peki madem teşekkür ederim.
Rica ederim araba ileride hadi gidelim.
Başımı olumlu anlamda sallayıp onunla ilerlemeye başladım koluma girmişti yürümeme yardımcı olmak için. Arabaya vardığımız zaman bana gelip kapıyı açacağı sırada arkadan bir el kolumu tutup beni kendine çevirmişti. Kim olduğunu görmemle ağzımı açmam bir oldu.
Bırak kızın kolunu karan.
Kes sesini egemen bir daha elisanın yanında seni görürsem gördüğün son kişi o olur. Sende ağzını kapat küçük.
O söyleyinceye kadar ağzımın açık kaldığını yeni farketmiştim.
Bırak kolumu ya ne istiyorsun benden rahat bırak beni. Ne kadar da çırpındıysam bileğimi elinden kurtaramadım.
Gerçekten bileğini kurtarabileceğini mi sanıyorsun? kes didinmeyi, şu kasalara bak bir boşuna mı yaptım ben bunları ?
Hıh sen onlara kas mı diyorsun
Bu dediğime sende beyin var mi dercesine bir bakış atarak bana baktı. Bakışları susmam için yeterli olmuştu.
Dudaklarımı birbirine bastırıp yere bakmaya başladım.
Bileğimi sıkıca kavrayıp beni kendiyle beraber az ilerde ki arabaya sürükledi kapıyı açtığı gibi içeriye fırlattı resmen beni.
Yavaş be hayran herif eşya mıyım ben nasıl fırlatıyorsun öyle.
Kes sesini seni bir daha o çocukla yan yana görürsem senin için hiç iyi şeyler olmaz.
Ne diyorsun sen be sen kimsin de bana karışıyorsun seni ne ilgilendirir benim kiminle ne yaptığım.
Arabayı bir anda durdurunca neye uğradığımı şaşırdım emniyet kemerini takmadığım için az daha camdan fırlayacaktım.
Kim olduğumu sana gerçekten göstermemi ister misin? Istersen bir saat önce olan sahneyi tekrarlayarak kim olduğumu ve neler yapabileceğimi hatirlatabilirim bunu zevkle yapacağıma emin olabilirsin.
Aklıma o yaşadığımız an gelince yüzüm kızarmıştı. Cevap vermeyip önüme baktım sadece.
Arabayı bir villanın önüne getirdiğin de in diye emir vererek konuştu.
Tabi ki de inebilirim bu kadar kibar olma na gerek yok dedikten sonra da onun duymayacağı bir şekilde öküz dedim.
Seni duydum
Beni duyup duymamanla ilgilenmiyorum. Kapıyı açıp içeri girdi bende arkasından içeri girip kapıyı kapattım.
Açım ben
Ve
Yemek hazırla
Aç olan sensin senin için kendimi yoramam.
Kalkacak mısın seni ben mi kaldırayım
Hayır kalkmıyorum
Tam ayaklanıp yanıma geleceği sırada ondan önce yerimden kalkıp
Yada kalkıyorum dedim.Bu halime sesli gülmüştü.
Onu salonda bırakıp mutfağa geçtim buzdolabına bakındım ne yapabilirim diye. Sanırım menemen yerdi. Domates, biber ve üç yumurta alıp tezgâha ilerledim domatesleri dograrken arkadan bana yaslanan kişiye bakmak için döndüğümde karanla burun buruna gelmiştik.
Dudaklarımız birbirine değecek kadar yakın olduğunda içime bir ürperti girmişti. Ellerini belime dolayıp beni kendine doğru çekti şu an onu geri çekecek cesareti kendimde bulamıyordum. Gözlerini gözlerime kitlediğinde başımı hemen yana çevirdim elini çeneme koyup yüzümü kendine doğru çevirdi. " gözlerime bak" içim ürpere ürpere gözlerimi gözlerine çıkardığım da dudaklarıma doğru yaklaşıp bir anda dudaklarıma yapıştı hareket etmiyor karşılık bile veremiyordum. Kitlenmiştim resmen bir anda hafiften belimi sıkıtığında ona karşılık vermem için yaptığını anlayıp dudaklarımı araladım. Önce yavaş yavaş daha sonra da hızlı hızlı öpmeye başladı. Ellerini kalcama indirdiginde sıkmaya başladı canım yandığı için dudaklarımı çekip hafiften inledim. Inlememle kendini bana daha da yaslayıp bu sefer de boynumu sömürmeye başladı. "Eline al eline almanı istiyorum"
Yüzüme bakıp elimi alıp penisinin üstüne koydu ve yine dudaklarıma yapıştı nefes almadan hızlı hızlı öpüyordu bende elimi penisinin üstünde git gel yaparak ona eşlik etmeye çalışıyordum. Birden eli fermuarına gitti penisini çıkarıp elime verdi. Kendini geri çekip beni çömeltti önünde penisini ağzıma koydu başımı iki eliyle bir ileri bir geri götürüp getiriyordu.
"Seni istiyorum Elisa. Seni istiyorum"Artık yeni bölüm her pazar gelecek lütfen oylamayı unutmayın hikayede yapamamı istediğiniz şeyleri yorum atarak söyleyebilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİŞ BENİMLE
Чиклит"Daha hızlı" dedim, Karan sonuna kadar köklerken. Bir eli göğsümü sıkarken, diğer eli penisiyle birlikte içime girip çıkmakla meşguldü. Dudaklari ise boynumu susamış bir şekilde emip sömürüyordu. "İnle, inlemeni istiyorum" dedi, ardından inlememe y...