Sevgilisi Var

61.7K 270 124
                                    

Bunu dediği anda kendimi geri çekip ayağa kalktım

Ben yapmam bunu bu kadar ileriye gidemem

Yaptık her şeyi zaten altı üstü bir birleşme kaldı neyi zor geliyor ki

Senin için basit olabilir hergün biriyle yatıp kalktığın için bunu pek önemsemiyor da olabilirsin ama bunu yapamam hele seninle hiç yapamam.

Bu dediğim yüzünün asılıp ciddileşmesine sebep olmuştu.

Peki küçük az önce olanları neden yaptın neden izin verdin bana?

Sahi neden izin vermiştim ki niye vermiştim sevmiyordum önemsemiyordum ne diye bu kadar sınırlarımı aşmasına izin vermiştim.

Bir sey demeden onu arkamda bırakıp evden çıktım direk. Burası yurda uzaktı ve taksiye vericek param yoktu ne yapacağımı bilmiyordum.

Arabaya bin diye bir ses geldiğinde arkamı döndüm evin kapısını kapattı ve arabaya doğru yürüdü oldukça sinirliydi sanırım içerde söylediklerim aşırı sinirlendirmişti onu.

Hiçbir sey demeden arabaya ilerledim başka bir çarem yoktu.

Şu siktiğimin kemerini tak!

Evet kesinlikle çok sinirliydi. Kemeri omuzumdan aşağı indirip takmaya çalıştım ama bir türlü takamadım.

Takamıyorum olmuyor.

Bir sey demeden bana doğru tüm vücuduyla eğildi. Kokusu burnuma dolarken nefes alış verişlerini üzerimde hissediyordum. Beni alıp başka diyarlara götürüyordu bu his o kadar yakın dık ki sanki bir daha asla böylesine yakın olamayacakmışız gibi kemeri taktıktan sonra başını kaldırdığı an göz göze geldik dudaklarımız öylesine yakındı ki bir an beni öpecek sandım ve bunu istiyordum da.

Hiçbir sey demeden yapmadan yine kendi koltuğuna yöneldi içim neden böylesine acımıştı ki ikimiz de tek kelime konuşmadan bitirdik yolu. Yurdun önüne geldiğimiz de arabadan yavaşça indim. Kapıyı kapatıp tek kelime bile etmeden yurda girdim bugün olanlar ilk gün için fazla hareketliydi.

Odama girdiğim de diğer kız da gelmiş odadaydı.

Beni görünce merhaba diyip gülümsedi.

Bende aynı şekilde gülümseyerek merhaba dedim.

Oda arkadaşım sensin dimi diyip meraklı gözlerle beni sürmeye başladı.

Evet benim dedim

Tekrar gülümsemeye başladı ben selin diyip elini uzattı

Elisa diyip bende elimi uzattım

Tanıştıktan sonra oturup konuşmaya başladık o ailesiyle olan durumlarını anlattı ama ben bir sey anlatmak istemedim geç saatlere kadar konuşup dedikodu yaptık saatin geç olduğunu fark edince ben uyuyorum selin geç oldu yarın okul var dedim

Tamam canım bende uyuyacağım oldukça yorgunum zaten iyi geceler

Iyi geceler diyip yatağa girdim ama aklım karan da kalmıştı bu kafayla uyuyabilir miydim orasını hiç bilmiyordum . Bunu düşünememeye çalışarak kendimi uykuya teslim ettim.





Esilaaaa kalk hadi yavrum geç kalcaaan esillaaaa kime diyorum kızııımmm kalksana

Başımda bağırıp çağıran bu kişi kimse öldüreceğim onu. Gözlerimi açtığımda karşımda selini görünce ona kötü kötü bakmaya başladım.

Bakma öyle kızım hadi kalk hazırlan geç kaldın.

Ya daha alarm bile çalmadı kargalar bile uyuyor bu saatte niye kaldırıyorsun

Saat 9 esila abartma istersen.

Ne 9 mu demişti o 9
Nasıl 9 ya ben 8 e alarm kurmuş tum nasıl çalmadı.

Telefonun kapanmış yarım saat önce şarja taktım.

Hemen yataktan kalkıp tuvalete gittim elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Kahvaltıyı kaçırmıştım. Öğle yemeğine kadar aç kalacaktım mecbur hemen odaya gidip siyah bir şort üstüne de kırmızı bir askılı giydim saçlarımı at kuyruğu yapıp hafif bir makyaj yaptım ve hemen çıktım.

Okula vardığımda koşar adımlarla sınıfa çıktım neyseki derse 2 dakika vardı. Ortalarda bir yerde oturdum. Sınıfta pek kimse yoktu yerine yerleşmiştim ki hoca geldi.

Blok bir dersten sonra davul gibi olmuş bir kafayla sınıftan çıktım çok açtım en azından kantinden bir kek alıp yiyebilirdim.
Kantine indiğimde gördüğüm manzarayla ağzım açık kalmıştı karşımda ki masada karan karanın üstünde de esmer bir kız oturuyordu. Öpüşyorlardı ve karanın eli onun açık belinde bir aşağı bir yukarı gidip geliyordu. Sanki yatak odasında gibiydiler nasıl bu kadar rahat olabilirdi ler toplum içinde.

Canım yanmıştı sadece benimle değil her karşısına çıkan kızla böyleymiş meğer bu beni oldukça üzdü.

Keklerin olduğu kısma yönelip iki kek aldım elime sinirden çıldırmak üzereydim parasını ödeyip tek başıma bir masaya geçtim. Oturduğum gibi masa da ki diğer sandalyede çekildi başımı yukarıya kaldırdığımda Egemeni gördüm.

Selam maviş naber?

Iyi senden

Iyi bende iki kekle doyabilir misin

Pek aç değilim.

Moralin mi yok senin

Yoo ne ilgisi var

Var var bir şeye bozulmuşsun sen

Hayır ¡

Yoksa karana ve Ezgi ye mi bozuldun

Ezgi kim

Karanın kucağında ki kız iki yıllık sevgilisi

Iki yıllık sevgilisi mi dedi o iki yıllık ve sevgili sizde duydunuz dimi iki yıllık ve sevgili

Iki yıllık mi dedin?

Evet karan ezgiyi çok seviyor uzun süre peşinden koştu şimdi de ışte sevgililer

Anlıyorum benim kalkmam gerekiyor sonra görüşürüz

Görüşürüz

Hemen kalkıp koridora attım kendimi sevgilisi vardı hem de iki yıllık ve benimle yaşadığı şeylere bak pislik herif şerefsiz.

Saydıra saydıra ilerlerken kızlar tuvaletinin önünde bir ses duydum içeri girdiğimde ses sondaki kapısı hafif aralıklı tuvaletten geliyordu o tarafa gittiğimde artık ne diyeceğimi de bilemedim.

Hiç görmediğim bir kız ver erkek klozetin üstünde sevisiyorlardı erkek klozetin üstünde oturmuş pantolonunu ayağına kadar indirmiş kız da bacaklarını aralayıp penisinin üstünde oturmuş zıplıyordu. Erkek kızın kalçasını sıkıyor ve meme uçlarını yalıyordu. Bu sahneye daha fazla şahit olmak istemeden çıktım ordan karşımda karanı görünce kendimi kenara attım ama kolumdan tutup gitmeme izin vermedi.

Bırak kolumu

Ne konuştunuz egemenle

Seni ilgilendirmez bırak kolumu

Sana ne konustunuz dedim

Bende sana seni ilgilendirmez dedim

Yürü gidiyoruz

Gelmiyorum nereye gidecek sen al sevgilini onu götür

Anlaşıldı ne konuştuğunuz diyip kahkaha attı

Bana sen lazımsın ama sevgilim değil diyip kolumu tutup çekmeye başladı

Bırak diyorum sana be gelmiycem bırak

Beni bir anda durdurup hemen yanımızda duran temizlikçi odasına sürükledi ve kapıyı kapattı madem öyle gideceğimiz yerde yapacağımız şeyleri burda yaparız ne dediğini anlamaya çalışırken birden dudağıma yapıştı..



SEVİŞ BENİMLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin