ilk tacizlerin sonu yokmuş

36 3 0
                                    

Sevgi yolu denirdi o ağacın olduğu yere eskiden yani 12-13 yıl öncesi falan şuan o ağaç o bank orada mı bilmiyorum değişmiş oldukça.
****

Yatılı okula gidiyorum daha 8 yaşımdayım. Göğüsüm kalçam hiç bir hattım belirgin değil ben bir çocuğum sadece onların yaşıtları değilim. Yaşıtlarına da yapmamaları gerekiyordu. Ama onlar bunu zevk için bebeğe bile yapıyorlardı, ben bunları bilemeyecek kadar küçük ve masumdum sadece. Enver öğretmen en sevdiğim dersin öğretmeni. Müzik dersi. Gitar. Müzik aletlerinin sesleri. 65 yaşında ki öğretmen Enver. Ders esnasında beni çağırması.

-Zeynep gel kızım ders alman gerek. Daha iyi olman için.

Işıldayan gözlerimle sınıf öğretmenime bakıp cevap vermesini bekledim.

-Hadi git güzellik.

-Teşekkür ederim öğretmenim.

O teşekkür ün bana acı vereceğini bilmezdim. Bilsem gitmezdim ama bilemezdim. Gittim.

-Hadi git ve en sevdiğin enstrüman'ı seç.

Tabiki gitar a gitmiştim koşar adımlarla gitar diye sevinç nidaları atmıştım nasıl unuturum. Gitar ı biraz daha öğretti ve sonrasında daha mutlu olmama sebep olacak bir soru sordu.

-Bateri de çalmak ister misin?

Yine sevinçle gittim peşinden. Benim boyuma göre ayarladığı tabureye oturttu ve o çirkin çubukları elime verip ilk olarak vurmam gerekeni gösterdi. Hepsine tek tek vurdum sevinçle. İğrenç derecede büyük olan göbeği sırtıma değiyordu ve ben bundan rahatsız olup öne kaçmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. O benim bütün vücuduma dokunurken sadece ağlayıp kaçmaya çalıştım istemiyordum bana dokunmasını o benim vücudum du. En son kurtarıcım olan zil sesi çaldı ve beni bıraktı.

Ağlayarak akasya ağacına gidip altında ki tek bank'ta oturarak ağlamaya başlamıştım. Benimle ilgilenen abla yanıma gelip neyin var Zeynep neden ağlıyorsun demişti ben de ona sorup birisi benim vücuduma neden dokunur diye sorduğumda kim dokundu söyle bana söz veriyorum cezasını çekecek demesine rağmen korkudan söyleyememiştim. Bir daha o müzik odasına gitmedim o adamı gördüğümde ardıma bakmadan uzaklaştım korktum hep ondan çünkü o abla o kişiden uzak durmam gerektiğini söylemişti bana ben de onu dinledim. Bu yaşadığım ilk ti ama son asla olmamıştı. Farklı kişiler aynı acıları çektirmekten zevk duyarlardı ve ben hep o acıları çektirmeyi seven kişilerle karşılaştım.

Artık Gülmek İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin