part-4📎📎📎

8.8K 776 5
                                    

📎📎📎

~ဟောက်ရွှမ်း ပြောစမ်းပါကွ  ငါကမင်းသူငယ်ချင်းအရင်းကြီးနော် ဟောက်ရွှမ်း ဝမ်ဟောက်ရွှမ်း! ~

နေ့တိုင်းကျောင်းအစောကြီးလာကာ ကောကိုသွားကြောင်နေတတ်တဲ့ဟောက်ရွှမ်းကဒီနေ့ကျောင်းတက်ချိန်မှရောက်လာတယ်!ပီးတော့စာသင်ချိန်မှာအရင်လိုအိပ်မနေဘဲမျက်နှာသေနဲ့တစ်ချိန်လုံးထိုင်နေတယ်!အခုလည်းကျောင်းစါကြည့်တိုက်မှာထိုင်ငိုနေပြန်ပီ^အသံမထွက်ဘဲမျက်ရည်လုံးဘူးသီးလောက်ကြီးတွေကျပီးတော့^....
ဂျစ်ကန်ကန်မျက်နှာနဲ့ဟောက်ရွှမ်းကလူစားထိုးခံလိုက်ရသလိုပဲ!
ဒါ့ကြောင့်စပ်စုစိန်ရှောင်းကျန့်ကမရမကမေးနေခြင်း!

~တိုးတိုးနေပေးလို့မရဘူးလား ~

~ဟမ်! ~

ရုတ်တရပ်ကြီးသူတို့စားပွဲဝိုင်းကိုလာပြောသောဝမ်ရီပေါ်ကြောင့်ရှောင်းကျန့်အသံတိတ်သွားလေသည်!
ဝမ်ရီပေါ်သူ့ကိုစကားပြောတာဒုတိယအကြိမ်မြောက်!
ရှောင်းကျန့်ခေါင်းထဲအတွေးဆိုးလေးဝင်လာသည်^
သူဦ တည်ချက်ပြောင်းသွားပီ!ဝမ်ရီပေါ့်ကိုရန်စရမယ်!

~မင်းပိုင်တဲ့နေရာလား ~

~စာကြည့်တိုက်မှာစကားသံကျယ်ကျယ်မပြောရဘူး ~

~ဝေ့ ဝမ်ရီပေါ် ~

လှည့်ထွက်သွားပီဖြစ်သောဝမ်ရီပေါ်အားအော်ခေါ်နေသော်လည်းတစ်ချက်မှပင်လှည့်မကြည့်တော့!
*မင်းငါကိုခင်ကိုခင်စေရမယ် ဝမ်ရီပေါ်^ရှောင်းကျန့် မှရှောင်းကျန့်ဖြစ်အောင်ငါလုပ်ပြမယ် *
ရှောင်းကျန့်စိတ်ထဲမှကြုံးဝါးလိုက်သည်။
လှည့်ထွက်သွားပီဖြစ်သောကောင်လေးကတော့သူ့အကြံအစည်အောင်မြင်ပီမလို့မျက်နှာထက်တွင်အပြုံးတစ်ပွင့်ဖြစ်ထွန်းသွားလေသည်!....

📎📎📎

ရှောင်းကျန့်ကျောင်းေ့ရှတွင်အချိန်အတော်ကြာရပ်စောင့်နေသော်လည်းအခုထိဝမ်ရီပေါ်၏အရိပ်အယောင်ပင်မမြင်ရသေး^ရှောင်းကျန့်ဆိုတဲ့သူကဆုံးဖြတ်ပီးရင်မရရအောင်လုပ်တတ်တဲ့သူ^ဒါ့ကြောင့်ကျဲကျဲတွေနဲ့ဖီလီဖာလာပြောဖို့ဟောက်ရွှမ်းနှင့်ပင်လိုက်မသွားတော့ချေ^
အဲ့ဟောက်ရွှမ်းဆိုတဲ့ကောင်ကလည်းမနေ့ကကြသူပဲကမ္ဘာပျက်နေသလိုငိုနေပီးတော့^ဒီနေ့မနက်ကျတော့အရင်အတိုင်းုပန်ဖြစ်သွားပြန်ရော!မနေ့ကငိုတာက^ဘာတဲ့^သူ့ကောကသူ့ညီနဲ့ပုခုံးဖက်ပီးစကားပြောနေတာကို သူ့ကောရည်းစားရသွားပီဆိုပီးတစ်နေကုန်ကမ္ဘာတွေပျက်နေတာ^သေချာမစုံစမ်းဘဲနဲ့^ညီအကိုအရင်းကြီးကို!မိုးကြိုးအတောင့်လိုက်ပစ်ချခံရမယ့်အကောင်^...
ငါလေးလည်းစောစောစီးစီးသူများကိုမေတ္တာတွေစွတ်ပို့နေမိတယ်!ကံတော့ကောင်းဦ မှာပဲ!

Chay《completed》Where stories live. Discover now