Eps 10 : Lost

570 33 0
                                    

TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶

KIM NAHEE POV

Aku termenung diluar jendela smbil teringat kejadian tersebut.

Jimin......

Sejujurnya aku taknak bunuh dia tapi demi misi nieyh aku x mampu berbuat apa-apa. Aku tahu aku jahat , tapi ini jer yang dpt aku buat. Aku tak dpt mmbantah arahan dri Sehun.

Pasal irene plk...aku agak sedih. Ya , mmg dia musuh aku sejak dri sklh menengah tpi kami pernah berkawan rapat jdi kehilangan dia mungkin mmberikan aku sedikit kosong dlm hidup nieyh.

Aku tak tahu apa reaksi jungkook bila dia balik ke korea semula. I guess he will find me , and i know he can get me anytime he want. Cuz why? Becase he is mafia...

.
.
.
.
.

??? POV

Sekarang..dia berada dihadapan aku. Cinta mati aku , jeon jungkook...

Dia tersenyum sinis memandangku.

Aku mmbls senyuman sinisnya berlagak berani dihadapannya.

"Oh baby , what are you doing here?" Soalku.

"None of your business. Btw are you perhaps spying on me?" Soalnya smbil menyilangkan tgn.

Aku mendekatkan mukaku padanya.

"If i say yes , what you gonna do babyboy?" Balasku tergelak sinis.

"You know what ? I dont have time for you. Why on the earth im meet with you again." Katanya.

"Well , destiny. Takdir yg menemukan kita semula." Balasku.

Dia menjelingku mula annoying dgnku.

"whatever." Balasnya lalu pergi beredar dri situ.

Aku yg tdi tersenyum sinis muka menukarkan ekspresi tersenyum lemah.

"I miss you..jungkook-ah." Kataku perlahan.

JEON JUNGKOOK POV

Aku pergi ke office semula. Tiba-tiba seseorang menelefonku.

Uncle...

Mimpi apa orang tua ni call aku tibe ii ni ? Tak pernah ii dia call aku.

Aku mengangkat telefon tersebut dgn malasnya.

"Hmm.." kataku.

"JEON JUNGKOOK BALIK KOREA SKRG!" Jerit orang tua tersebut.

"Why?" Soalku pendek.

"Jimin , irene...all the bodyguard. And your house...Smua terbakar dan mayat dyorang rentung." Jelas pakcikku.

Aku betul-betul terkejut.

"WHAT!?" aku bgun dri tempat dudukku dan trus keluar dri office.

Personal assistant ku mengikutiku dri belakang.

"Victoria , send all my bodyguard at airport and book the ticket now! I want to back to korea as fast as possible." Arahku sambil berlari ke arah kereta.

"Alright sir." Dia mula membuat tugasnya.

Aku masuk kedalam kereta dan cuba tuk menelefon jimin tetapi masih tidak diangkatnya. Aku cuba menelefon irene pula tetapi masih tidak dijawabnya.

"Aishhh jeball. Pick up the phone!" Aku mula marah.

Aku taknak percaya apa yang pakcik aku cakap pasal dyorg. Jimin tak mati lagi! There is no way he die!

MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FFWhere stories live. Discover now